Web Analytics Made Easy - Statcounter

اژه ای گفت: به جای اینکه دشمن از ما فیلم بگیرد در صورت مشاهده ناهنجاری، ما از آنان فیلم و عکس بگیریم و برای دستگاه قضا بفرستیم و نترسیم از فیلم‌هایی که از امر به معروف ما در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در تالار شهید آوینی اظهارداشت: هرمزگان حقیقتا جامع مذاهبی است که امروز دشمن از این مهربانی، وحدت و بصیرت بسیار ناراحت و مضطرب است و این چیزی نیست جز ایمان مردم استان به خداوند و بیداری شما و تلاش نماینده، ولی فقیه در استان که موجب این اتحاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: خدا را سپاس می‌گوییم که زیر پرچم حاکم عادل، فقیه، حکیم و متوسل به الله زندگی می‌کنیم و امروز دشمن بیش از گذشته از نظام و رهبری نگران است به این دلیل با تمام دشمنی‌ها در طول ۴۰ سال امروز خودش را ضعیف‌تر از همیشه و جمهوری اسلامی را قوی‌تر و پر نفوذتر می‌بیند.

معاون اول قوه قضائیه اضافه کرد: اگر ما اتکای به خدا، وحدت، بصیرت، مشورت با خیرخواهان داشته باشیم و تلاش و مجاهدت کنیم صدرصد پیروزتر از گذشته خواهیم بود.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: امروز ما در کشور با مشکلاتی مواجه‌ایم، اما دشمن بیش از ما مشکل دارد و ناراحتی‌هایش بیش از ما است.

وی بیان کرد: دشمن و در رأس آن وزارت خارجه آمریکا درصدد است تا با بزک کردن چهره شیطان بزرگ، تنفر مردم ایران را از آمریکا کم کند و از طرفی ارزش‌های دینی را در جامعه ایران کم رنگ کند، زیرا دشمن به خوبی می‌داند که تدین مردم ایران مانع از پیشبرد برنامه‌های بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی است.

معاون اول قوه قضائیه تاکید کرد: استفاده بی‌نهایت از فضای مجازی برای تکثیر گناهان و قبح زدایی از ناهنجاری‌های اجتماعی و ترویج بی‌عفتی و بی‌اخلاقی در دستور کار نظام سلطه و شیطان بزرگ قرار دارد و حتی متدینین را در حالت انفعال و ترس از امر به معروف و نهی از منکر قرار داده است.

محسنی اژه‌ای تاکید کرد: به جای اینکه دشمن از ما فیلم بگیرد در صورت مشاهده ناهنجاری، ما از آنان فیلم و عکس بگیریم و برای دستگاه قضا بفرستیم و نترسیم از فیلم‌هایی که از امر به معروف ما در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود.

وی ابراز داشت: امروز دشمن تلاش می‌کند با فشار اقتصادی صبر مردم را لبریز کند که همه مدیران نظام، دستگاه قضا، مجلس و دولت وظیفه داریم از تمام تلاشمان استفاده کنیم برای حل مشکل معیشت مردم که بسیار مشکل بزرگی است.

این خبر تکمیل می‌شود/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فشار اقتصادی فیلم و عکس دشمن دستگاه قضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - پنجشنبه ۶ اردیبهشت

روزنامه امروز خراسان جنوبی را مشاهده کنید.

ساخت باند دوم جاده‌های استان شتاب می‌گیرد در روزنامه آوای خراسان جنوبی عنوان تیتر روزنامه‌ای است که می‌توانید امروز مشاهده کنید.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • ایران امروز کشوری پیشرفته است / تهدیدها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی و پرونده چای دبش: در کشوری که یک فسادبزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟