Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@22:17:20 GMT

عضویت افراد حقیقی در جبهه رفاه پیشرفت و عدالت

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۴۹۸۲

عضویت افراد حقیقی در جبهه رفاه پیشرفت و عدالت

محمدی نوری با اشاره به اخرین جلسه شورای مرکزی جبهه رفاه پیشرفت و عدالت به برنامه عضویت افراد حقیقی بعنوان عضو این جبهه اشاره کرد وگفت: این افراد کارت هواداران جبهه را دریافت می کنند.

«محمد جواد محمدی نوری» در گفتگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری شبستان در مورد آخرین جلسه جبهه پیشرفت رفاه و عدالت گفت: اخرین جلسه شورای مرکزی جبهه رفاه پیشرفت و عدالت هفته گذشته با حضور  دو سوم از دبیران کل عضو جبهه برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب رییس ستاد انتخابات جبهه یکی از موضوعات این جلسه بود و گزارشی از فضای کلی انتخابات و فضای کلی استانها اقدامات و اهداف در استانها ارایه شد.

 

دبیر اول جبهه پیشرفت رفاه و عدالت اظهار کرد: در این جلسه به طور کلی 2 حالت برای حضور این جبهه  در انتخابات مجلس شورای اسلامی مطرح شد که در حالت اول حضور کاملا مستقل 25 حزاب عضو جبهه در غالب ائتلاف جبهه رفاه و پیشرفت به عنوان جریان اعتدالی مستقل پیش بینی شد که در این صورت لیستی باید ارایه کنیم در حالت دوم ممکن است با نزدیک شدن به زمان انتخابات با سایر جریانها در صورت رسیدن به نقاط مشترک ائتلافی داشته باشیم.

 

محمدی نوری افزود: اما آنچه در نهایت مورد پذیرش شورای مرکزی قرار گرفت این بود که حتما در استانها به جدی نسبت به معرفی نامزدها به طور مستقل عمل می کنیم و در تهران و برخی کلان شهرها ممکن است در بستن لیست ائتلافی با سایر جبهه و جریانهای سیاسی اگر به نقاط مشترک برسیم اقدام می کنیم و تا این لحظه به هیچ ائتلافی با سایر جریانهای سیاسی نرسیدیم و این موضوع نشان می دهد که یقینا مستقل وارد انتخابات مجلس شورای اسلامی می شویم.

 

دبیر اول جبهه رفاه و پیشرفت و عدالت ادامه داد: انتخاب رییس ستاد انتخابات به جلسه بعدی موکول شد و در نهایت با تدوین سند راهبردی، انتخاب رییس ستاد به بزودی  انجام می شود و پس از این انتخاب از دفتر مرکزی ستاد انتخابات در تهران رونمایی و  فراخوان دواطلبان اعلام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه 10 آذر طبق اعلام وزارت کشور زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی است، افزود: باید تا  این تاریخ تمامی دفاتر ستاد انتخابات  استانی جبهه فعال شوند و در تهران و سایر کلان شهرها نیز فراخون دعوت از نامزدها و دواطلبان جریان های همسو را اغاز کنیم.

 

محمدی نوری گفت: توسعه دفاتر استانی نیز یکی از موارد جلسه بود که قرار شد گزارش کاملی از استانهایی که هنوز دفاتر مرکزی آنها افتتاح نشده است ارایه شود و مقرر شد کارگروهی برای توسعه دفاتر استانی تعیین شود.

 

وی اظهار کرد: امسال عضویت افراد حقیقی بعنوان عضو جبهه رفاه پیشرفت و عدالت دنبال می کنیم که قرار است کارت هواداری نیز از سوی جبهه برای افراد منتشر شود./

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان جشن روزه اولی ها مجلس کانون های مساجد خراسان جنوبي روزه اولی ها مسجد بیرجند کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل جبهه پیشرفت رفاه و عدالت عضویت احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!

در گزارشی مناقشه بر سر حجاب را در سال‌های مختلف مرور کرده ایم.

به گزارش اعتماد، شاید عجیب به نظر برسد که موضوع حجاب زنان در ستاد هاشمی در انتخابات سال ۱۳۸۴ یکی از اصلی‌ترین دلایل برای این باشد که جامعه روحانیت مبارز که اکبر هاشمی‌رفسنجانی شناسنامه آن بود، در رقابت بین محمود احمدی‌نژاد، هاشمی‌رفسنجانی، سکوت کند و از یکی از اصلی‌ترین چهره‌های خود یعنی هاشمی حمایت نکرد. با سکوت این تشکل راست روحانی، هاشمی برای همیشه از خانه پدری خود در جریان اصولگرایی سنتی هجرت کرد و دیگر تا پایان عمر خود هرگز به آن باز نگشت.

غلامرضا مصباحی‌مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگویی در سال ۱۳۵۹ روایت می‌کند که در دور اول انتخابات سال ۱۳۸۴ جامعه روحانیت مبارز از هاشمی‌رفسنجانی حمایت کرد، اما در دور دوم مسائلی در ستاد‌های ایشان دیده و شنیده شد که جامعه را دل‌زده کرد: «در انتخابات دوره دوم ستاد‌های ایشان رفتار‌هایی نشان دادند که هیچ در شأن ایشان نبود و البته خلاف انتظار ما نیز بود...

یکی از اعضای جامعه روحانیت مبارز که در دور اول بسیار داغ از ایشان حمایت کرده بود، برای دور دوم اعلام کرد که دیگر حمایت نمی‌کند، علت را جویا شدم، گفتند یکی از شب‌های تبلیغات به تماشای تبلیغات رفته و از نزدیک مسائلی را در ستاد انتخاباتی فرشته دیده است... آقای مهدوی هم در دوره دوم از نوع رفتار آقای هاشمی و طرفداران ایشان رنجیده‌خاطر بود و همین موجب شد که به اکثریت نسبی در حمایت از ایشان نرسیم.»

دیگر خبرها

  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب