Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم(عج) استان سمنان گفت: رسانه ها در تبیین منویات رهبر معظم انقلاب در بیانه گام دوم انقلاب به منظور سربلندی روز افزون نظام جمهوری اسلامی پیشگام باشند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی روز چهارشنبه در همایش مقاومت و رسانه در سالن جلسات شهید بسطامی حسینیه گمنام سپاه قائم آل محمد (عج) افزود: رسانه ها نقش غیر قابل انکاری در بیان دستاوردهای نظام و تبیین تلاش بسیجیان در جامعه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: تاثیرگذاری رسانه در تببین دستاوردهای نظام در عصر جدید بیشتر از سخنرانی و برگزاری همایش است و رسانه ها باید با رویکرد مسئولانه تر برای توسعه و سربلندی ایران اسلامی گام بردارند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم(عج) استان سمنان ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب که رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی نظام جمهوری اسلامی بیان کردند نیازمند معرفی است و اصحاب رسانه در نشر این بیاینه ارزشی تلاش کنند.
حسینی دیباجی اضافه کرد: این بیانیه از جامعیت بسیار مطلوبی برخوردار است و ملت با اصلاح رویه های اشتباه گذشته برای آینده برای توسعه و آباددانی ایران اسلامی گام بر می دارند.
وی تصریح کرد: رسانه های غربی درصدد پاشیدن بذر ناامیدی در جامعه هستند اما با همدلی مردم و مسئولان نظام توطئه های استکبار جهانی راه به جایی نخواهد برد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم(عج) استان سمنان گفت: سوم خرداد نماد ایستادگی در برابر زیاده خواهی های دشمنان ملت ایران است و سربازان این نظام مقدس در این روز با یاری خدواند در آزادسازی خرمشهر نقش آفرینی کردند.
به گزارش ایرنا، در این آیین جمعی از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی و خبرنگاران استان سمنان حضور داشتند.
خرمشهر که پس از 35 روز مقاومت، چهارم آبان 1359 اشغال شده بود پس از 575 روز در ساعت 11 صبح روز سوم خرداد 1361 آزاد شد.
7339/7408

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي رسانه بيانيه گام دوم انقلاب سربلندي نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۵۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود

فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود

دیگر خبرها

  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند