Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال ایران بعد از گذشت چندین ماه و مذاکره با چندین گزینه نام آشنا، بالاخره با مارک ویلموتس بلژیکی به توافق رسید و قرار بود با سفر دیروز مهدی تاج به بروکسل، قرارداد با این مربی در سفارت ایران در این کشور اروپایی به امضا برسد.

به گزارش تابناک ورزشی، سه شنبه به شب رسید اما خبری از امضای قرارداد نشد و همین موضوع شایعات بهم خوردن توافق را جدی کرد تا اینکه برخی رسانه ها از عدم تمایل ویلموتس به زندگی تمام وقت در ایران نوشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود سفر تاج به بلژیک، برخی رسانه‌های این کشور در گزارشاتی که امروز منتشر کردند از اختلافات دو طرف در مذاکرات جدید و نهایی گفتند و احتمال به هم خوردن توافق را مطرح کردند. حالا برخی رسانه های داخلی می گویند اختلافی در مذاکرات ایجاد نشده و تنها موضوع نگران کننده برای ویلموتس موضوع انتقال پول قراردادش است.

تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد باعث نگرانی ویلموتس شده و در حال حاضر تنها اختلاف او و فدراسیون ایران نحوه انتقال پول دستمزدش است.  

این در حالی است که رسانه‌های بلژیکی اعلام کرده بودند که این مربی نمی‌خواهد در ایران اقامت داشته باشد و به نوعی مربی پروازی باشد، اما حالا ادعاهای جدید نشان می‌دهد ویلموتس مشکلی با این موضوع ندارد و می خواهد خانواده اش را نیز به تهران بیاورد . او تنها نگرانی‌اش موضوع انتقال پول به حسابش است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویلموتس تاج بروکسل قرارداد انتقال پول هادی رضوی جواد نکونام مسعود شجاعی حسین هدایتی فرودگاه نجران احمد عراقچی خودروهای هیبریدی ابیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در تابستان گذشته دو بازیکن خود را که شاید می‌توانستند به این تیم در فصل جاری کمک کنند به تیم‌های دیگر قرض داد. در درون دروازه در حالی که احمد گوهری می‌توانست یک ذخیره مناسب برای علیرضا بیرانوند باشد به صورت قرضی راهی آلومینیوم اراک شد و در بازی حساس سرخپوشان مقابل این تیم در جام حذفی نیز یکی از ارکان اصلی پیروزی تیمش بود. این دروازه‌بان در تابستان پیش رو باید به پرسپولیس برگردد چون یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. درمورد این دروازه‌بان باخبر شدیم که باشگاه آلومینیوم به دنبال جذب دائمی او برای فصل بعد است و در این زمینه قصد دارد مذاکراتی با پرسپولیس داشته باشد. همچنین در شرایطی که سرخپوشان در نیم‌فصل اول با کمبود مهاجم مواجه بودند و در حال حاضر هم ذخیره خوبی برای عیسی‌آل کثیر ندارند مهدی عبدی را به تراکتور قرض دادند. عبدی در تراکتور بد عمل نکرد و تا الان 6 گل برای این تیم در لیگ به ثمر رسانده است. در همین راستا باشگاه تبریزی خواستار انتقال دائمی این بازیکن است. البته عبدی هم یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و این باشگاه هیچ یک از دو بازیکن خود را نمی‌تواند برای یک فصل دیگر به تیمی قرض دهد مگر اینکه با آنها تمدید قرارداد کند.

به نظر می رسد اگر اوسمار همچنان سرمربی پرسپولیس باشد به هیچ یک از دو بازیکن برای فصل آینده نیاز نخواهد داشت.

کد خبر 848660 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • چرا بانک مسکن قرارداد با صندوق توسعه ملی را امضا نکرد؟
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید
  • زلنسکی برای آمریکا چه نقشه‌ای دارد؟/ تعهداتی «با تاریخ، با امضا»!