Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@19:17:51 GMT

وداع تلخ بعد از 15 سال از الاهلی

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۵۲۵۱

وداع تلخ بعد از 15 سال از الاهلی

کاپیتان سرشناس طرفداران الاهلی در جده بعد از 15 سال حضور مداوم در این تیم نامش به کتاب تاریخ باشگاه سپرده شد.

به گزارش "ورزش سه"، تایسر الجاسم یکی از متعصب ترین بازیکنان تاریخ فوتبال عربستان است که نزدیک به 15 سال برای الاهلی توپ زد. این بازیکن وقتی 19 سال سن داشت در سال 2003 با امضای قراردادی از باشگاه اول خود الحاجر راهی الاهلی شد و در تمام این سال ها با پیراهن سبز برای آنها بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا به اعلام باشگاه الاهلی که بازتاب گسترده ای در رسانه های سعودی داشت تایسرالجاسم با بسته شدن پرونده این فصل بازی ها به صورت رسمی از الاهلی جدا شد تا تنها نام او به عنوان یکی از متعصب ترین بازیکنان در کتاب تاریخ باشگاه ثبت شود.


الجاسم در تمام این سال ها بیش از 250 بازی برای الاهلی انجام داد که 62 بار گلزنی هم داشت ضمن این که با 143 بازی ملی ، جزو پرسابقه ترین ستاره های تیم ملی عربستان نیز لقب گرفت. الجاسم در تمام این سال ها تنها سه بار به عنوان بازیکن قرضی برای الغرافه قطر، القطر و الوحده به میدان رفت.

الاهلی عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الاهلی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ولورهمپتون یک

منچسترسیتی در هفته سی‌وششم لیگ برتر میزبان ولورهمپتون بود و در نهایت پنج بر یک به برتری رسید. ارلینگ هالند، مهاجم نروژی سیتی، چهار گل برای سیتیزن‌ها به ثمر رساند. این دومین پوکر سریع تاریخ لیگ برتر بود. پیش از این گابریل ژسوس از منچسترسیتی آوریل ۲۰۲۲ در ۵۳ دقیقه چهار گل به واتفورد زده بود تا سریع‌ترین پوکر تاریخ لیگ برتر ثبت شود. همچنین این بیست‌ویکمین هت‌تریک دوران فوتبال هالند بود.

دریافت 127 MB

  

  

دیگر خبرها

  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • ردپای مسی روی شش گل!
  • تاریخ‌سازی فرعون در لیگ جزیره
  • گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ولورهمپتون یک
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید