Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@06:26:15 GMT

واردات گوشی مسافری تا اطلاع ثانوی تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۵۵۳۹

واردات گوشی مسافری تا اطلاع ثانوی تمدید شد

اوایل ماه گذشته بود که برای دومین بار پیاپی امکان ثبت گوشی با کد ملی افراد در قالب گوشی مسافری برای یک ماه تمدید شد که با این شرایط این مهلت روز گذشته به پایان رسید. اما بررسی‌ها حکایت از آن دارد که با وجود نظرات مختلف در رابطه با طرح رجیستری و واردات گوشی در قالب گوشی مسافری و ثبت انواع گوشی با کد ملی افراد مختلف، قرار بر آن شده تا اطلاع ثانوی ثبت تلفن مسافری با کد ملی افراد ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این رابطه ابراهیم درستی - رئیس اتحادیه تلفن همراه - به ایسنا گفت: در جلسه هفته جاری که با حضور وزیر کشور و دیگر افراد مرتبط با حوزه بازار تلفن همراه برگزار شد، با تکیه بر توضیحات کارشناسی در زمینه واردات و تأمین نیاز بازار، مقرر شد تا اطلاع ثانوی عرضه و ثبت رجیستری تلفن همراه به روال گذشته ادامه یابد.

وی ادامه داد: این تصمیم در حالی اجرایی خواهد شد که در صورت تأمین نیاز بازار از سوی واردکنندگان و شرکت‌های تجاری، روال گذشته کنار گذاشته خواهد شد و تصمیم جدیدی در رابطه با بازار تلفن همراه و ثبت گوشی اتخاذ می‌شود.

درستی با تاکید بر اینکه باید در زمینه ثبت و واردات تلفن همراه با کد ملی حق و حقوق دولت پرداخت شود، خاطرنشان کرد: شرایط باید برای شرکت‌ها و واردکنندگان فراهم و مشخص شود که واردات تلفن همراه با چه نرخ ارز به کشور انجام گیرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: واردات گوشی واردات گوشی مسافری تلفن همراه رجیستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۵۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ "محمد نادربیگی" روز یکشنبه اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا استان البرز با به کارگیری روش‌های نوین بررسی جرائم رایانه‌ای و به کارگیری اقدامات فنی و پلیسی از فعالیت یک اکانت تلگرامی در زمینه فیشینگ مطلع شدند.

وی افزود: پس از انجام اقدامات لازم مخفیگاه متهم مورد نظر در منطقه عظیمیه کرج شناسایی و نامبرده با هماهنگی قضایی دستگیر شد.

نادربیگی گفت: در بازرسی از تجهیزات الکترونیک متهم که به وسیله آن‌ها اقدام به ارسال پیامک‌های جعلی ابلاغیه قضایی می‌کرد، اطلاعات بانکی بیش از ۴۰۰ کاربر شناسایی شد که تاکنون ۱۸ نفر از مالباختگان شناسایی شده اند.

وی افزود: ارزش کلاهبرداری این متهم توسط کارشناسان بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

اجرای طرح مقابله با مالخران تلفن همراه سرقتی در البرز

رییس پلیس آگاهی استان از اجرای طرح مقابله با خریداران تلفن همراه مسروقه در سطح استان البرز خبر داد و گفت: در این زمینه از ۲۲۸ واحد موبایل فروشی بازدید و ۲۰۶ موبایل به ظن سرقت کشف شد.

سرهنگ "حکمت اله شجاعی" گفت: یکی از عوامل افزایش سرقت، سهولت فروش اموال به سرقت رفته توسط سارقان می‌باشد و این افراد با اطمینان از اینکه اموال سرقتی را به راحتی قادر به فروش خواهند بود بر تعدد و تکرار جرم اصرار می‌کنند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری سایر بخش‌های انتظامی طی ۴۸ ساعت از ۲۲۸ واحد موبایل فروشی بازدید به عمل آوردند که منجر به صدور ۱۷ اخطاریه پلمب شد.

رییس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در این طرح ۲۰۶ تلفن همراه مظنون به سرقت کشف و سه نفر در این زمینه دستگیر شدند.

به گزارش پلیس البرز، شجاعی خاطرنشان کرد: همچنین ۶۳۶ قطعه لوازم جانبی موبایل که مظنون به سرقت بودند، در این طرح شناسایی و جمع آوری شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس درباره ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • ارزیابی گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • بررسی دقیق گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود
  • ارزیابی میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه در سازمان تنظیم مقررات
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • مسیر جنوب به شمال هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • فیلم| لکوموتیو، واردات یا تولید داخل