Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@14:10:27 GMT

واردات ۲۹ میلیون دلار خودرو و قطعات در فروردین

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۶۰۷۱

به گزارش فارس، در فروردین امسال بالغ بر 29 میلیون و 390 هزار و 900 دلار لوازم خوردو و انواع قطعات آن به کشور وارد شد. ارزش ریالی این حجم از واردات 1221 میلیارد و 869 میلیون ریال به وزن 2 میلیون و 890 هزار و 365 کیلوگرم است. 

پیش‌تر مهدی میراشرفی رئیس کل گمرک به خودروهای دپو شده در مناطق ویژه اقتصادی و بنادر اشاره کرده بود که براساس مصوبه هیات وزیران امکان ترخیص 3300 دستگاه خودرو از 13 هزار دستگاه سواری وارداتی در صورتی که از طریق سیستم با نکی  تامین ارز شده باشند، امکان ترخیص آنها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنا به اخبار واصله در فروردین نیز بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو سواری ترخیص شده است. 

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: واردات خودرو قطعات هادی رضوی جواد نکونام حسین هدایتی فرودگاه نجران احمد عراقچی خودروهای هیبریدی ابیانه زیبا حالت منفرد پالرمو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۶۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی هزار و ۶۲ دستگاه ماشین آلات راهسازی در بندرشهید رجایی/ تعیین تکلیف به زودی

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: پرونده هزار و ۶۲ دستگاه ماشین آلات وارداتی معطله در بندر و گمرک شهید رجایی بندرعباس بزودی تعیین تکلیف می‌شود.

مجتبی قهرمانی در نشست خبری افزود: این ماشین آلات راهسازی به ارزش حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان از حدود یکسال پیش تاکنون بلاتکلیف مانده است که زمینه برگزاری مزایده برای فروش آنان در چند روز آینده اجرایی می‌شود.

وی گفت: این ماشین آلات را بخش خصوصی وارد کرده، اما برای ترخیص آن اقدام به موقع صورت نگرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ایی رئیس قوه قضاییه سیزدهم اردیبهشت به هرمزگان سفر کرد و پس از بازدید از این ماشین آلات وارداتی به رئیس کل دادگستری هرمزگان برای تعیین تکلیف آنها تفویض اختیار کرد.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در جمع خبرنگاران گفت: بهره گیری از این تفویض اختیار، ترخیص و تعیین تکلیف کالا‌های معطله را سرعت می‌دهد و هماهنگی‌ها و استعلام‌هایی که برای ترخیص سریع کالا‌های وارداتی و یا صادراتی نیاز است از این پس با دستور قضایی در استان امکان پذیر است.

خبرنگاران شرکت کننده در این نشست از نمایشگاه دستاورد‌های دادگستری هرمزگان هم بازدید کردند.

در ۲۶ غرفه این نمایشگاه اداره‌ها و سازمان‌های وابسته به دستگاه قضا آخرین دستاورد‌های خود را در محل دادگستری هرمزگان در بندرعباس به نمایش گذاشته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بلاتکلیفی هزار و ۶۲ دستگاه ماشین آلات راهسازی در بندرشهید رجایی/ تعیین تکلیف به زودی
  • تولید خودرو در نخستین ماه بهار افت کرد
  • آینده صنعت خودرو ایران؛ ارزخوری یا خودروسازی؟
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • قول وزیر صمت، اجرا نشد/ تولید خودرو در فروردین امسال نسبت به فروردین پارسال کم شد
  • استارت سرد خودروسازی
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • مینی بوس ترمز برید و به حسینیه برخورد کرد!
  • نقص فنی مینی‌بوس در چهارمحال و بختیاری 5 مصدوم برجای گذاشت
  • وقوع حادثه رانندگی در شهر هوره