Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا سعیدی افزود: با توجه به دستگاه‌ها و پزشکان ما که غالبا منحصر به فرد هستند در حوزه بیماری‌های چشمی نیز مراجعات بسیاری از کشور‌های دیگر داریم.

وی گفت: در سال ۹۷ بیش از ۱۰ هزار بیمار خارجی را پذیرش کردیم که البته خدماتی که دریافت کرده‎اند بیش از این موارد بوده است، چون بعضی در چند نوبت مراجعه کرده‌اند و این در حالی است که در سال ۹۵ و ۹۶ مجموعا ۹ هزار مراجعه در بخش گردشگری سلامت داشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل بیمارستان رضوی با اشاره به خدمات ویژه این بیمارستان در بخش گردشگری سلامت گفت: در بیمارستان بخشی به عنوان واحد بیماران بین الملل با سوئیت‌های اقامتی دو اتاقه یا سه اتاقه وجود دارد که بیمار خارجی می‌تواند به همراه خانواده سرویس ویژه دریافت کند.

سعیدی گفت: همچنین خدمات انحصاری این بیمارستان که برخی در منطقه بی‌نظیر است مثل جراحی‌های ویژه چشم و جراحی‌های قلبی، مداخلات کم تهاجمی قلبی، جراحی‌های باز قلبی باعث شده که این بیمارستان ویژگی‌های خاصی در منطقه داشته باشد.

وی درباره بررسی میزان رضایتمندی مراجعان خدمات دریافتی گفت: در مجموع حدود ۱۰ درصد در تمام آیتم‌ها افزایش میزان رضایتمندی در سال جدید داشته و این در حالی است که ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش خدمات دهی نیز داشته ایم و ضریب پر بودن تخت‌های ما نیز افزایش یافته است.   انتهای پیام//ا.س پذیرش  بیش از ۱۰ هزار بیمار خارجی در بیمارستان رضوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان گردشگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۶۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان در همایش تجلیل از فعالان و حامیان عرصه سلامت استان گفت: اشتغال در عرصه سلامت، نعمتی بزرگ از سوی خداوند است چراکه فعالیت برای احیای جان مردم، مراقبت از سلامت و پیشگیری از بیماری هاست.
اعرابی افزود: همواره خودمراقبتی، رعایت بهداشت و پیشگیری از ابتلا به بیماری مقدم بر امر درمان است.
وی گفت: اجرای برنامه غربالگری پرفشاری خون در قالب پویش ملی سلامت، سبب شد بیش از ۱۰ هزار نفر در استان از بیماری خاموش و بی علامت فشارخون بالای خود مطلع شوند و این یعنی پیشگیری از ۱۰ هزار نیازمند دیالیز در آینده.
اعرابی افزود: ایجاد و توسعه شبکه‌های بهداشت یکی از افتخارات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است، بطوری که هم اکنون بیش از ۹۵ درصد جمعیت استان به خدمات سطح یک بهداشت دسترسی دارند.
وی گفت: اجرای «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و برنامه «سلامت خانواده و نظام ارجاع» نیازمند مشارکت همگانی است.
در این مراسم از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • خالی ماندن ظرفیت رشته‌های جراحی قلب و عروق نگران کننده است
  • تجلیل از فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر سنگ کلیه می‌گیرند؟/ شایع‌ ترین بیماری های اورولوژی در کشور
  • اتصال بیرجند و طبس به طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر سنگ کلیه می گیرند؟
  • ایران روی کمربند سنگ کلیه
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت