Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری، رئیس دادگستری اهر، امروز، یکم خرداد ماه در جمع خرنگاران گفت: در یک حرکت خیرخواهانه و حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد با کمک خیران این شهرستان در قالب جشن گلریزان دو میلیارد و 300 میلیون ريال برای آزادسازی 65 نفر از این زندانیان فراهم شد.

وی هدف از برگزاری جشن گلریزان در شهرستان اهر را کمک به آزاد‌سازی زندانیان جرایم غیر‌عمد و محکومان مالی و افراد بدهکاری که توان پرداخت مهریه، دیه، تصادف و سایر موارد در این خصوص را ندارند و با شکایت شاکیان خصوصی وارد زندان شده و دوران محکومیت خود را سپری می‌کنند، عنوان کرد و افزود: محکومین و خانواده‌های این زندانیان در چنین مراسمی چشم انتظار خیرین و مردمی هستند که برای آزادسازی آنها در این جشن‌ها مشارکت و کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌نظری به عملکرد سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته 63 زندانی جرائم غیر‌عمد آزاد شده‌اند که از این تعداد 35 نفر با حمایت ستاد دسه استان آذربایجان‌شرقی، 11 نفر توسط خیرین منطقه و 17 نفر نیز از طریق برنامه ماه عسل آزاد شده اند و امسال نیز ستاد دیه استان قول پرداخت مبلغ قابل توجهی برای این امر داده است.

رئیس دادگستری اهر در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از کمک‌های نوعدوستانه آحاد مردم، مسئولان، خیران و صاحبان شرکت‌های صنعتی، خدماتی و تولیدی در امر آزادی زندانیان غیرعمد شهرستان اهر و منطقه ارسباران گفت: امیدواریم امسال شاهد آزادی 65 نفر از زندانیان غیر عمد منطقه ارسباران و بازگشت این زندانیان به کانون گرم خانواده‌ها باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی حجت الاسلام نظری دادگستری اهر زندانیان جرائم غیرعمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۶۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • ۲۵۰ زندانی درآذربایجان غربی تا آخراردیبهشت آزاد می شوند