Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آستارا - ايرنا - فرماندار بندر مرزي آستارا از مديران دستگاه هاي اجرايي خواست، مصوبات مربوط به اين شهرستان در سفر اسفند ماه رياست جمهوري به استان گيلان را پيگيري و اعتبارات مصوب را جذب کنند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حسن رستم زاد روز چهارشنبه در جلسه شوراي اداري در فرمانداري آستارا گفت: در سفر رياست جمهوري و هيات دولت به استان گيلان، 630 ميليارد ريال اعتبار براي شبکه آب و فاضلاب و طرح هاي آبرساني آستارا اختصاص يافته بود و مسئولان دستگاه هاي مربوطه، جذب و اجراي آنها را با جديت پيگيري کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: امسال بيش از 10 مدير کل به آستارا دعوت و مسائل و موانع توسعه در حضور آنها بررسي شده است و مديران مرتبط اجراي مصوبات و تصميم ها را پيگيري کنند.
رستم زاد افزود: توسعه جامع پايانه مسافري اداره کل گمرک آستارا براي استقبال از زائران خارجي در اربعين حسيني با جديت پي گيري و از هم اکنون، مقدمات کار فراهم شود.
وي گفت: امسال انتخابات مجلس شوراي اسلامي برگزار خواهد شد از آنجائيکه هر نماينده مجلس، نماينده ملت است، مديون شدن يک فرد حقيقي يا حقوقي به هر نامزد انتخاباتي، در اصل مديون شدن به يک ملت است و مسئولان و مديران از فعاليت و کاربرد امکانات اداري بر له يا عليه نامزدهاي احتمالي خودداري کنند.
فرماندار آستارا گفت: براي آسفالت 12 کيلومتر از راه هاي اصلي و معابر شهري برنامه ريزي شده است و اداره ها و نهادها در برگزاري با شکوه آئين هاي شب قدر، سالگرد ارتحال امام امت (ره)، گراميداشت سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر و ساير مناسبت هاي ملي و مذهبي همکاري کنند.
او تکريم ارباب رجوع در اداره ها، همکاري دستگاه ها با اصحاب رسانه و مطبوعات، لايروبي رودخانه ها، بهسازي آب بندان ها و تالاب ها، همکاري در اجراي طرح ملي کنترل فشار خون، مديريت منابع و مصارف آب و انرژي، مقابله با فروش مرغ و جوجه زنده در شهرها، تامين سوخت جايگاه ها در تعطيلات پيش رو، آماده سازي طرح هاي سالمسازي و آمادگي شهرداري ها براي استقبال از مسافران تابستاني را خواستار شد.
امام جمعه آستارا نيز در اين جلسه روحيه جوانمردي و مردانگي را لازمه هر انسان و مدير مومن دانست و ترويج فرهنگ جوانمردي و گذشت را در جامعه خواستار شد.
حجت الاسلام کاظم حافظ نيا گفت: غفلت از خدا موجب سختي زندگي مي شود و مديران بايد با معرفت به احوال خود و تقرب به خدا، به عنوان افرادي جهادي و انقلابي در خدمت خلق باشند و به حاشيه ها اعتنا نکنند.
فرمانده سپاه ناحيه آستارا نيز تخطي از ارزش هاي انقلابي و اسلامي را خط قرمز اين نهاد دانست و از مسئولان خواست، علاوه بر همکاري با سپاه، در صورت احساس نياز، از خدمات اين نهاد بهره مند شوند.
سرهنگ جهانبخش آرمان، ساخت و تحويل 50 واحد مسکن محرومان، اهداي بيش از 2 هزار سبد کالا به نيازمندان و دانش آموزان بي بضاعت و جمع آوري بيش از يک ميليارد و 500 ميليون ريال کمک هاي مردمي و خيران به سيلزدگان را از خدمات و عملکردهاي سپاه آستارا اعلام کرد.
وي ادامه داد: ساخت نمازخانه در محور آستارا - اردبيل توسط سپاه پيگيري مي شود و دستگاه هاي مرتبط در اين راستا با اين نهاد همکاري کنند.
فرمانده سپاه ناحيه آستارا افزود: هدف آمريکا از تحريم ها و شيطنت در منطقه، امتيازگيري و باج گيري از برخي کشورهاي منطقه نظير عربستان سعودي است اما ايران اسلامي به پشتوانه مردم بصير، سربلند است و دشمن از سوريه، عراق و لبنان با خفت و خواري خارج شد.
در ادامه جلسه چند تن از مسئولان اداره ها نيز از عملکرد حوزه خود گزارش ارائه کردند.
شهرستان مرزي بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعيت در منتهي اليه غرب استان گيلان و مرز جمهوري آذربايجان واقع شده است.
7124 /6030
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار

۱۹ سال پیش ایرنا به نقل از یک منبع آگاه از بحث و گفتگو در شورای شهر تهران بر سر استعفای محمود احمدی نژاد پس از نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد. برخی از اعضا معتقد بودند وی پس از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری باید از سمت خود استعفا بدهد.

منبع: ایرنا

tags # محمود احمدی‌نژاد سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • گام اول به سمت دولت تنظیم‌گر برداشته شد
  • شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد
  • پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستیم
  • طالبان خواستار افزایش همکاری‌های تجاری با ازبکستان شد
  • انسیه خزعلی توضیح داد؛ طرح زیست عفیفانه در حوزه حجاب و عفاف چیست؟
  • کارگران اردبیلی خواستار حمایت همه‌جانبه مسئولان هستند
  • خزعلی ابعاد «طرح زیست عفیفانه» را تشریح کرد
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی