Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گناوه- ايرنا- مدير عامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: گازرساني به اين استان در دولت تدبير واميد جهش بسيار زيادي داشته است.

مسلم رحماني روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا در بندرگناوه افزود: در استان بوشهر پيش از دولت يازدهم 154روستا گازرساني شده بود که در زمان حاضر با رشد 2.5 برابري به 411 روستا رسيده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهارداشت: اعتباراتي که تاکنون در استان بوشهر براي گازرساني هزينه شده بيش از هفت هزارو 600 ميليادر ريال است که از اين ميزان چهار هزارو 850 ميليارد ريال در دولت هاي يازدهم و دوازدهم انجام شده است.
مديرعامل شرکت گاز استان بوشهر ادامه داد: اين شرکت با بکارگيري پيمانکاران بومي بخش شهري 99 درصد و روستايي 96 درصد را تحت پوشش گازرساني قرار داده است.
وي گفت: در زمان حاضر بيش از 187 هزار مشترک در استان بوشهر از گاز لوله کشي بهره مند شده اند و تمامي شهرها بجز جزيره خارگ همه گاز دارند.
رحماني بيان کرد: براي جزيره خارگ با طراحي هاي انجام شده، خوشبين هستيم تا ازطريق خط پتروشيمي که اتفاق خواهد افتاد، گازدار شود.
وي افزود: در زمان حاضر بيش از 38 هزار مشترک روستايي در استان بوشهر از گاز بهره مند هستند.
مديرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: 331 واحد صنعتي در اين استان گازرساني شده است.
رحماني گفت: در شهرستان گناوه باتوجه به وسعت و حجم کار انجام شده در رديف سومين شهرستان استان بوشهر در زمينه اختصاص اعتبار بوده و بيش از يکهزار ميليارد ريال براي گازرساني آن هزينه شده است.
وي بيان کرد: 99 درصد شهرستان گناوه بهره مند از گازطبيعي هستند که شهرهاي گناوه و ريگ 100 درصد و روستاها 99 درصد گازرساني است.
رحماني اظهارداشت: در زمان حاضر 54 درصد از ظرفيت گازرساني به شهرستان گناوه اشتراک پذيري اتفاق افتاده که اميدواريم با همت مردم در سال جاري اين ميزان ارتقا پيدا کند.
وي به آن دسته از مردم گناوه که تاکنون نسبت به اتصال گاز به منازل خود اقدام نکردند خواست هرچه سريع تر نسبت به لوله کشي اقدام کنند.
مديرعامل شرکت گاز استان بوشهر در باره خانوارهايي که قادر به پرداخت هزينه لوله کشي نيستند، گفت: تا سال گذشته با پيگيري هاي انجام شده ازطرف بانک ملت تسهيلاتي براي لوله کشي گاز به مردم اعطا شد و امسال نيز پيگير هستيم بتوانيم اين تسهيلات در اختيار مردم قرار دهيم تا مشکل برطرف شود.
شهرستان گناوه با 103 هزارنفر جمعيت در 110 کيلومتري شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۲ درصد میانگین بارندگی استان بوشهر تحقق یافت

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر با بیان اینکه میانگین میزان بارندگی استان در سال آبی جاری تاکنون به ۲۰۵ میلیمتر رسیده است، گفت: تاکنون ۸۲ درصد از میانگین بارندگی سالانه استان تحقق یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر میانگین بلندمدت بارندگی استان بوشهر را 251 میلیمتر اعلام کرد و اظهار داشت: در سال آبی جاری تاکنون میزان بارش باران در استان بوشهر به 205 میلیمتر رسیده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 82 درصد از میانگین بارندگی سالانه استان تحقق یافته است به میزان ذخیره‌سازی آب باران در سازه‌های آبی استان بوشهر پرداخت و بیان کرد: مجموع آبگیری سازه‌های آبی استان بوشهر از جمله سد رئیس علی دلواری، باغان، تنگ ارم، خاییز و دیگر آبگیرها و بندها در این سامانه بیش از 25 میلیون مترمکعب است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر سد باغان در دشتی را یکی از سازه‌های آبی مهم استان دانست و گفت: سد باغان در سفر دوم ریاست جمهوری به استان بوشهر به مرحله آبگیری رسید و برای نخستین بار با آبگیری بیش از 4 میلیون مترمکعب از روان آبها، حجم ذخیره آب این سد به 7 میلیون مترمکعب رسید.

محمدی ظرفیت ذخیره‌سازی سد باغان دشتی را 32 میلیون مترمکعب دانست و تصریح کرد: سد تنگ ارم دشتستان به عنوان یکی از منابع اصلی تأمین‌کننده آب شرب بخش ارم با آبگیری 100 درصدی در بارش‌های اخیر به حجم ذخیره 4.5 میلیون مترمکعب رسید.

وی با اشاره به فعال شدن یک سامانه بارشی دیگر در استان بوشهر خاطرنشان کرد: امیدواریم سازه‌های آبی دیگر استان بوشهر از جمله سد اخند، خاییز، ارغون و حوضچه‌های تغذیه مصنوعی در سامانه جدید بارشی در هفته جاری آبگیری شوند تا بخشی از کمبود آب سطحی و زیرزمینی استان از این طریق جبران شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر ضرورت مدیریت مصرف آب را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: لازم است همه بهره‌برداران آب اعم از کشاورزان، صنایع، خدمات آب بر و دیگر حوزه‌ها استفاده از آب را به‌صورت بهینه در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • ساخت سد باهوش تنگستان ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • اساتید دانشگاه در امید آفرینی برای جامعه نقش آفرینی کنند
  • صنایع نفت و گاز را پای کار حوزه فرهنگ می‌آوریم
  • تأمین اعتبارات کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت را به حوزه فرهنگ بوشهر تزریق می‌کنیم
  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • ۸۲ درصد میانگین بارندگی استان بوشهر تحقق یافت
  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • صعودی شدن روند ولادت در استان بوشهر پس از ۷ سال
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان