Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:29:24 GMT

موفقیت کارتونیست های ایرانی در مسابقه میلاس ترکیه

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۶۴۴۹

موفقیت کارتونیست های ایرانی در مسابقه میلاس ترکیه

تهران - ایرنا - چهار کارتونیست ایرانی رتبه های برترنهمین جشنواره بین‌المللی کارتون تورهان سلجوق با موضوع آزاد در میلاس ترکیه را کسب کردند.

براساس اعلام روابط عمومی نهمین جشنواره بین‌المللی کارتون تورهان سلجوق، این جشنواره با موضوع آزاد در میلاس ترکیه برگزار شد و برندگان روز گذشته معرفی شدند.
سامان ترابی و جواد تکجو در نهمین مسابقه بین‌ا‌لمللی کارتون میلاس ترکیه، رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند و آیت نادری، اسد بیناخواهی، محمد رافعی، محمود نظری و شهرام رضایی نیز از دیگر منتخبان این رویداد بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دوره از مسابقه که 435 کارتونیست از 48 کشور مختلف با 1687 کارتون حضور داشتند، جایزه اول و دوم به سامان ترابی و جواد تکجو از هنرمندان کشورمان رسید. Muhittin KÖROĞLU از ترکیه هم سوم شد.
جایزه نفر اول مبلغ ​7500 لیر و نفر دوم ​5000 لیر ترکیه است که از طرف شهرداری میلاس (شهری کوچک در جنوب غربی ترکیه)‌ اهدا می‌شود.
جوایز ویژه‌ای نیز از طرف روزنامه‌ها و مجلات به برگزیدگان اهدا می‌شود که در این بخش‌ها هم آیت نادری، اسد بیناخواهی، محمد رافعی، محمود نظری و شهرام رضایی از کشورمان برگزیده شدند.
علاقه‌مندان برای مشاهده کارتون‌های برگزیده می‌توانند به نشانی http://www.milas.bel.tr/ مراجعه کنند.
فراهنگ ** 9031 ** 1355

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي تجسمي كارتونيست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۶۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا

به گزارش قدس آنلاین، دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «ماموت لیکس» آمریکا که از ۲۲ تا ۲۶ می (دوم تا ششم خرداد) در ایالت کالیفرنیای آمریکا برگزار می‌شود و مستند «آستانه زمستان» ساخته سودابه مرتضایی در نخستین نمایش بین‌المللی خود در این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود.

همچنین فیلم‌های کوتاه «سراب» ساخته عاطفه صالحی، «ناجان» به کارگردانی محمد مهدی باقری و «بی‌نام» ساخته ایرانمهر سلیمی نیز در این رویداد سینمایی حضور دارند.

دیگر خبرها

  • ناکامی ایتالیا در سال 2002 و قهرمانی در جام جهانی 2006 به روایت کارتون / انیمیشن
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در میدان | گزارش مهم یک پایگاه تحلیلی نظامی
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در عملیات میدانی
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در میدان عملیاتی
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • بازیگر مشهور ترکیه مدرسه کودکی‌اش را با خاک یکسان کرد ؛ همیشه من را می‌زدند (+عکس)
  • سردار آزمون وسط معرکه | دستاورد؛ جدا کردن!
  • انتقام بازیگر مشهور ترک، سوژه کاربران ایرانی شد
  • روایت اسارت؛ از پیروزی اسرای ایرانی بر فرماندهان عراقی تا جرزنی بعثی‌ها