Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی ابراهیمی، سرپرست معاونت نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی درباره برچسب نرخ کرایه تاکسی اظهارداشت: این برچسب‌ها از 10 اردیبهشت ماه میان تاکسیرانان در حال توزیع است و تاکسیرانان باید در مدت زمان تعیین شده برچسب نرخ کرایه را بر روی خودروی خود نصب کنند.

سرپرست معاونت نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی بیان کرد: نرخ جدید کرایه ها بر روی تمام تابلوهای نرخ کرایه تاکسی در ایستگاه های تاکسی سطح شهر تهران نصب شده و میزان قیمت مبدأ و مقصد مسافران مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس آیین نامه تاکسیرانی با تاکسیرانانی که بعد از مهلت قانونی برچسب نرخ کرایه را بر روی خودروی خود نصب نکنند برخورد قانونی خواهد شد و نمره منفی در سوابق رانندگان تاکسی درج خواهد شد.

ابراهیمی تاکید کرد: تاکسیرانان تنها تا پایان هفته جاری فرصت دارند تا برچسب نرخ کرایه سال 98 را نصب کنند و از روز شنبه 4 خردادماه، بازرسان کنترل و نظارت هوشمند با سرکشی به پایانه ها و خطوط تاکسیرانی، با تاکسیرانان فاقد برچسب برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

 سرپرست معاونت نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران خاطرنشان کرد: زمان تعیین شده برای تاکسی با کاربری خطی است و مهلت دریافت برچسب برای سایر کاربری‌ها اعلام می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تاکسی ابراهیمی نرخ کرایه نرخ کرایه ابراهیمی سازمان تاکسیرانی نرخ کرایه تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد

رئیس اطاق اصناف اراک گفت: نصب برچسب با نانوایی‌هاست و در صورتی که فروشگاه‌ها اقدام به فروش نان بدون برچسب کنند هر دو واحد جریمه می‌شوند.
بسطامی با اشاره به اینکه در بعضی فروشگاه‌ها نان با چند برابر قیمت مصوب به فروش می‌رسید تصریح کرد: با اعمال این قانون فروشگاه‌ها نان را فقط با افزایش ۱۲ درصدی و نه بیشتر می‌توانند بفروشند.
او با بیان اینکه دو هزار واحد صنفی در اراک فعال است افزود: از دو هفته اخیر تاکنون در بازرسی از فروشگاه‌های مختلف شهر این موضوع رصد شده و تاکنون ۱۲۰ پرونده برای متخلفان تشکیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است
  • نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض
  • نظارت بر فیلم‌های خارجی و چند ابهام    
  • نرخ کرایه تاکسی‌های نقده در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • یوتیوب از سازندگان ویدیوها می‌خواهد که محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را فاش کنند
  • برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در نیشابور
  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • بیمه شخص ثالث راننده‌محور، بند قانونی که چشم‌انتظار اجراست
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان