Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@17:48:45 GMT

شهریاری: انتخاب سرمربی درحال بررسی است

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۷۰۸۸

شهریاری: انتخاب سرمربی درحال بررسی است

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  و به نقل از فدراسیون فوتبال، پریا شهریاری رئیس کمیته فوتبال ساحلی گفت: مسابقات "World Winners Cup ۲۰۱۹" از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی در هفته اول مهر سال جاری در کشور ترکیه برگزار می‌شود. بر این اساس نامه‌ای به هیات فوتبال استان‌ها ارسال و شرایط اعلام شده از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی را در نامه قید کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مهلت اعلام آمادگی باشگاه‌ها تا امروز (یکم خرداد) است و تا کنون چهار باشگاه به صورت مکتوب درخواست خود را به فدراسیون ارسال کردند که پس از بررسی کلیه جوانب، تیم‌های دارای صلاحیت از میان تیم‌های درخواست کننده معرفی خواهند شد.

رئیس کمیته فوتبال ساحلی درخصوص انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ساحلی تصریح کرد: پس از همکاری طولانی مدت و پر دستاوردی که با اوکتاویو برزیلی داشتیم، اکنون باید یک مربی توانمند که سابقه بازیکنی و مربیگری در این رشته را داشته باشد، جایگزین اکتاویو شود.

وی تاکید کرد: گزینه‌ها در کمیته فنی و توسعه مورد بررسی قرار گرفته و باتوجه به الویت‌هایی که وجود دارد، قطعا بهترین تصمیم در کمیته فنی و توسعه زیر نظر انصاری فرد اتخاذ می‌شود.

شهریاری در پایان تاکید کرد: باتوجه به عملکرد فنی فوق العاده بازیکنان تیم ملی و با در نظرگرفتن این موضوع که هاشم پور از تجربیات خوبی در مباحث فنی برخوردار است و سال‌ها دستیار اکتاویو بوده است، برنامه‌ها و اردو‌های تیم ملی تا انتخاب سرمربی متوقف نخواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

هاشم‌پور تجربیات خوبی دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرشیمی، مهریزی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، احمد آخوندی ضمن اعلام آمادگی مهریز برای تیم‌داری در لیگ برتر فوتبال ساحلی گفت: شهرستان مهریز با توجه به این که ورزشکاران بسیار خوبی در حوزه فوتبال ساحلی دارد، آماده تیمداری در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور است.

وی در نشست با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، افزود: به دنبال مذاکرات صورت گرفته، امتیاز تیم صدرشیمی یزد به مهریز انتقال یافت.

سرپرست فرمانداری مهریز ابراز امیدواری کرد این باشگاه با استفاده از ظرفیت ورزشکاران بومی، امسال در مسابقات فوتبال ساحلی حضور پیدا کند.

آخوندی با اشاره به اولین مسابقه این تیم در روز ۲۴ اردیبهشت ماه در شهرستان مهریز، گفت: امروز نمایندگان فدراسیون بازدیدی از مجموعه ورزشی کرده و نواقص رفع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • وقتی باشگاه های فوتبال از برنامه های دوستیابی برای انتخاب سرمربی جدید خود استفاده می کنند / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • صدرشیمی، مهریزی شد
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ «ناهید کیانی و امین میرزازاده» بانو و آقای ورزش ایران
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران