Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران رسانه‌ملی به همراه رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر به منزل رضارویگری رفتند. ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دیدار مدیران رسانه‌ملی با رضا رویگری، مجید زین‌العابدین و مهدی سالم روسای شبکه‌های یک و امید حضور داشتند و البته مسعود ده نمکی نویسنده و کارگردان هم آن‌ها را همراهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ده‌نمکی با یادآوری خاطره خواندن سرود «ایران ایران» در دهه 50 توسط رضا رویگری تصریح کرد: روز بیست و ششم دی‌ماه خواستیم به استودیو برویم و قطعه «ایران ایران» را ضبط کنیم، اما خیابان‌ها شلوغ بود و مردم در همه جای شهر شیرینی پخش می‌کردند. آن روز به استودیو نرفتیم و در کنار مردم شادی کردیم و فردا برای ضبط رفتیم.

وی افزود: استودیو صبا به ما اجازه داد این سرود را در آنجا ضبط کنیم. بعد از پیدا کردن استودیو یک مشکل دیگر هم وجود داشت و آن حکومت نظامی بود. به همین دلیلی ناچار شدیم چند روزی را در استودیو بمانیم تا ضبط این کار تمام شود. روزی که از این استودیو بیرون می‌آمدم، افتخار کردم که یک کار انقلابی پر خطر و ارزشمند انجام داده‌ام، هیچگاه فکر نمی‌کردم سرود ایران ایران اینقدر ماندگار شود و همیشه یادآور روزهای انقلاب باشد.

رضا رویگری با یک کمدی به تلویزیون می‌آیدرضا رویگری «تنهایی» را می‌سازد رضا رویگری: عراقی‌ها شمشیری به نام علی(ع) را به من هدیه دادند

رضا رویگری بازیگر سریال‌ »مختارنامه» درباره نقش خود در این سریال، گفت: داوود میر باقری گفت یک نقش ایرانی دارد که می‌خواهد من در آن نقش بازی کنم. یکی از عوامل در روز گریم به من گفت افراد زیادی برای این نقش پیشنهاد شده و گریم داشته‌اند، اما کارگردان اصرار داشت شما این نقش را بازی کنید.

زین العابدین، مدیر شبکه یک سیما، ضمن آرزوی سلامتی برای رویگری گفت: سریال «مختارنامه» با نقش‌آفرینی پررنگ؛ کاری اثرگذار و فراموش‌نشدنی است، همچون سرود «ایران ایران» که با گذشت سال‌ها همچنان زنده و تاثیرگذار است.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی تلویزیون رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۷۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود

کارشناس فوتسال کشورمان، دیدار با قرقیزستان را بهترین عملکرد بازیکنان تیم ملی ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ می‌داند. - اخبار ورزشی -

ناصر صالح درباره صعود تیم ملی فوتسال ایران به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا 2024 با برتری 6 بر یک مقابل قرقیزستان اظهار داشت: ایران در نیمه دوم عملکرد به‌مراتب بهتری داشت و از کارهای گروهی بیشتر استفاده کرد. این مسئله نتیجه انتخاب تاکتیکی است که بتوانید در فضایی فشرده، از کار گروهی استفاده کنید. بچه‌ها در نیمه اول خوب بازی کردند، اما عملکرد آنها در نیمه دوم ارزشمندتر بود.

وی در مورد لزوم پرهیز از بازی فردی تصریح کرد: اگر برخی بازیکنان، کارهای انفرادی را کنار بگذارند و مطابق با تفکرات مربی در کار گروهی شرکت کنند، موفق‌تر خواهند بود. ملی‌پوشان در دو بازی نخست، آرامش لازم را نداشتند. تیم ملی نسبت به گذشته جوان‌تر شده و این بازی‌ها برای جوانان تیم اهمیت دارد. ملی‌پوشان در دیدار با قرقیزستان، آرامش لازم را به دست آورده بودند و دیگر مانند دو مسابقه نخست عجول نبودند.

صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا

مدرس فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با تمجید مجدد از عملکرد شاگردان شمسایی در یک‌چهارم نهایی عنوان کرد: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ما در جام ملت‌ها بود. بازیکنان ایران، توانایی خود را مقابل قرقیزستان به نمایش گذاشتند و خیلی بهتر از این می‌شوند. بازیکنان ایران توانایی شکست ازبکستان را دارند. بازیکنان خوبی در اختیار داریم و اگر مطابق با تفکر مربیان و انجام کار گروهی پیش برویم، می‌توانیم ازبکستان را هم ببریم.

صالح در پاسخ به این پرسش که آیا تیمی می‌تواند مانع قهرمانی تیم ملی کشورمان شود یا خیر، به تسنیم گفت: فوتسال بازی لحظه‌هاست. اگر مرتکب یک اشتباه شوید و تفکر خوبی نداشته باشید، به مشکل می‌خورید. اگر مطابق برنامه‌ریزی عمل کنیم، می‌توانیم به قهرمانی برسیم. در این مدت کوتاه نمی‌توان نقطه ضعفی را برطرف کرد، اما باید شیوه بازی مناسبی مقابل تیم‌های تدافعی داشته باشیم.

فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!

وی با اشاره به کار سخت تیم ملی ایران در دیدار با بحرین خاطرنشان کرد: دیدیم که همه بازیکنان بحرین پشت قوس محوطه جریمه تجمع می‌کردند و منتظر ضدحمله می‌ماندند. قرقیزستان هم در اوایل بازی همین شیوه را در دستور کار قرار داد. در این شرایط باید از فاکتورهای حمله استفاده کنیم. همه می‌دانند که ایران تیمی قدرتمند است و ممکن است رقبا مقابل ما دفاع کنند. در این شرایط باید از تفکرات کادر فنی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انجام ۲۰ دقیقه بازی تتریس می تواند از ابتلا به اختلال اضطراب پس از حادثه جلوگیری کند
  • لزوم پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها در شهر/ محتوای رسانه‌ها باید مورد سنجش قرار گیرد
  • امیدواری جانشین کلوپ: 48 ساعت دیگر در لیورپول!
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • ریل پیشرفت استان سمنان از مسیر تدوین پیوست فرهنگی می‌گذرد
  • رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا
  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال
  • دیگر کسی این دولت را گردن نمی‌گیرد ، حتی مسعودهای ده‌نمکی‌ (فیلم)
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز