Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد، ارسال فیلم‌ها و ایده‌ها، در خصوص محورهای سومین جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای بانک‌پاسارگاد همچنان ادامه دارد و با توجه به اعلام دبیرخانه جشنواره، مهلت ارسال آثار تا پایان اَمرداد خواهد بود. تاکنون تعداد قابل توجهی اثر و ایده که حاکی از دغدغه‌ی علاقمندان در مورد موضوعات جشنواره است، ارسال شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آثار همانند دوره‌های قبل، توسط هیأت‌داوران خبره، بررسی شده و جوایز ویژه‌ای در انتظار برگزیدگان خواهد بود.

بر اساس این خبر، جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای بانک‌پاسارگاد، در محورهای مسئولیت‌های اجتماعی در زمینه‌های تکریم خانواده، حفظ منابع‌‌طبیعی و محیط‌زیست، اهدای عضو و همدلی و همبستگی ملی در مواجهه با بلایای طبیعی و همچنین حمایت از تولید ملی در بستر اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد. در این جشنواره یک بخش جنبی با محوریت ایده‌هایی که در هر بخش امکان ساخت نیافته‌اند نیز وجود دارد.

از علاقمندان دعوت می‌شود جهت ثبت‌نام و ارسال آثار به سایت جشنواره به آدرس http://www.pasargadfilmfest.ir مراجعه کنند. کد رهگیری هر اثر که همان کد ملی شرکت‌کننده است باید روی اثر ارسالی قید شود. همچنین دبیرخانه فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای بانک‌پاسارگاد به شماره ۳۱-۸۲۸۹۳۰۳۰ آماده پاسخگویی به سؤالات علاقمندان خواهد بود.


true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۷۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،در این نمایشگاه، آثار منتخب چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری امیدفردا به نمایش گذاشته شده است ..


بیشترین آثار این نمایشگاه از شهرستان بیرجند است و در آن ۶۰ اثر تجسمی و ۲۰ اثر دستی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است .



نمایشگاه آثار دستی و تجسمی دانش آموزان خراسان جنوبی از ساعت ۸ تا ۱۲ و از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در نگارخانه استاد اسماعیلی، جنب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به روی علاقمندان باز است .

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان