Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:23:54 GMT

حرکت در محور بیرجند به اسدیه به کندی صورت می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۷۳۳۴

حرکت در محور بیرجند به اسدیه به کندی صورت می‌گیرد

سرهنگ محمد باقر توفیقی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به علت بارندگی امروز بخشی از جاده بیرجند به اسدیه با ریزش کوه و سنگ مواجه و مسدود شد.

جانشین پلیس راه خراسان‌جنوبی بیان کرد: قسمت مسدود شده مسیر بیرجند به اسدیه در حال بازگشایی و حرکت در مسیر بیرجند به اسدیه به کندی صورت می‌گیرد و در بقیه محورهای خراسان‌جنوبی حرکت به صورت عادی و روان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توفیقی‌نیا ادامه داد: در محورهای زیرکوه هوا ابری و جاده خشک، در محورهای فردوس هوا بارانی و جاده لغزنده، در محور بیرجند و سربیشه نیز هوا بارانی و جاده لغزنده و در محور دیهوک هوا آفتابی و جاده خشک است.

وی افزود: همچنین در محورهای قائن هوا بارانی و جاده لغزنده، در محورهای نهبندان هوا ابری و جاده خشک، در محورهای طبس هوا ابری و جاده خشک و در بشرویه نیز هوا صاف و آفتابی است.

جانشین پلیس راه خراسان جنوبی یادآور شد: توصیه همیشگی پلیس راه به رانندگانی که قصد سفر در محورهای لغزنده و در هوای بارانی را دارند این است که با احتیاط کامل و دقت بیشتر رانندگی کرده و مراعات قوانین را داشته باشند.

کد خبر 4623871

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه خراسان جنوبی جاده بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۷۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  رییس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از اجرای روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند _ نهبندان خبرداد و گفت: با هدف بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور، عملیات روکش آسفالت محور شریانی وکریدوری بیرجند - زاهدان در حوزه شهرستان‌های بیرجند، سربیشه و نهبندان آغاز شد.


 سید محمد فرخی با بیان اینکه محور بیرجند – زاهدان یکی از مهمترین محور‌های مواصلاتی استان است، افزود:  پروژه‌های متعدد جهت بهبود عملکرد محور تعریف شده  که ابتدا لکه گیری و درزگیری انجام و سپس مسیر لایه نهایی اجرا می‌ شود.


رییس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت:  با اجرای این عملیات، شاهد تردد ایمن و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران لغزنده است
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال ؛ شلوغ یا خلوت، بارانی یا خشک؟
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده اند رانندگان احتیاط کنند
  • محورهای کرمانشاه لغزنده است