Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سپاه الغدیر استان یزد به «مناسبت سوم خرداد» بیانیه‌ای صادر کرد؛ متن این بیانیه بدین شرح است: «بسم الله الرحمن الرحیم
یا ای‌ها الذین آمنوا إن تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم (سوره مبارکه محمد – آیه ۷)
سی و هفت سال از حماسه پرشکوه سوم خرداد ۱۳۶۱ و آزادسازی خرمشهر پر افتخار می‌گذرد؛ حماسه‌ای که دست قدرت خداوند متعال را در حمایت از مؤمنان و مجاهدان به عیان نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوم خرداد که روز تحقق اعجاز گونه‌ی وعده‌های الهی است نشان داد اگر همه‌ی جهان کفر و استکبار با تمام قوا، جبهه‌ی مومنان را مورد هجمه و محاصره قرار دهند، اراده‌ی الهی، باطل کننده تمامی آن نقشه‌ها خواهد بود و خداوند متعال، نصرت مؤمنان را پس از پایداری و مجاهدت ایشان محقق خواهد کرد (و کان حقّا علینا نَصرُ المؤمنین – سوره مبارکه روم – آیه ۴۷)
سوم خرداد تابلوی انگیزه آفرین و عبرت ساز برای آینده‌ی مسیر انقلابی مردم ما است؛ این روز الهام بخش به ما می‌گوید محاصره و تحریم مستکبران در برابر اراده‌ی آهنین ملت مسلمان ایران در هم خواهد شکست و به اذن الله و بدون شک در این نبرد فعلی با رژیم مستکبر امریکا، که نبرد اراده هاست، پیروزی قطعی و نهایی ازآن ما خواهد بود.
بدینوسیله سپاه الغدیر استان یزد اعلام می‌دارد همچون گذشته با التزام مؤمنانه به منویات ولایت فقیه و با پایداری و میثاقی که با شهیدان بسته است، هرگز کوچکترین امیدی به قدرت‌های ظالم و عهدشکنان بین المللی نخواهد داشت. ما معتقدیم تمامی مشکلات اقتصادی کشور با بسیج ظرفیت‌ها گسترده‌ی داخلی و اعتماد مسئولین به توان داخلی حل خواهد شد و در این راه، وحدت و هم دلی بیش از پیش میان آحاد مردم و مسئولین مورد نیاز است.
در این راستا صراحتا اعلام می‌داریم تمامی امکانات و توانایی خود را خالصانه و بدون منت برای گره گشایی از مشکلات مردم و بسط خدمت گزاری، بسیج نموده ایم و با اطاعت محض از رهنمود‌های حکیمانه و هوشمندانه‌ی رهبر فرزانه‌ی انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و با حفظ صف بندی ملی در برابر دشمن عهد شکن، روند پیشرفت عزت ملت ایران با استقامت و صلابت ادامه خواهد داشت و خرمشهر‌های اقتصادی و بین المللی و منطقه‌ای فتح خواهد شد.»
انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراده‌ای قوی برای ادای نماز + فیلم

خاطره ای عبرت آموز از استاد قرائتی ببینید در مورد اراده برای ادای نماز که در سفرش به اندونزی تجربه کرده بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • ساخت باتری انقلابی که آینده ذخیره انرژی را تغییر می‌دهد (تصویر)
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • بدجوری دل درد گرفتیم  
  • بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول
  • اراده‌ای قوی برای ادای نماز + فیلم
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است