Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اراک - ايرنا - معاون سياسي امنيتي استانداري مرکزي گفت: عزم زنجيره مديريتي اين استان براي گره گشايي از معضلات شرکت مادرتخصصي آذرآب جدي است.

«بهروز اکرمي» روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: آذراب از واحدهاي پيمانکاري مادر و صنايع بزرگ و تاثيرگذار کشور است که در عرصه اقتصادي ، تامين نياز داخلي و کارسازي صنايع زيردستي سهم بسزايي دارد که در سال هاي اخير با معضلاتي دست و پنجه نرم مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي توضيح داد: رونق توليد راهبرد دولت در جنگ اقتصادي است و همه تلاش ها به کار گرفته شده تا معضلات آذرآب که متاثر از تحريم ها و پاره اي مشکلات ديگر است در اسرع وقت حل شود.
معاون سياسي امنيتي استانداري در خصوص مطالبه ديروز کارکنان آذرآب و حضور تعدادي از آنان در مقابل درب کارخانه خاطرنشان کرد: کارگران آذرآب سه ماه حقوق معوقه داشتند که در روز سه شنبه هفته جاري حقوق اسفندماه آنان پرداخت شده و در رايزني صورت گرفته مديران اين صنعت موظف به پرداخت دستمزد فروردين و ارديبهشت ماه کارگران در روزهاي آتي شده اند.
صنايع آذرآب اراک از واحدهاي پيمانکاري عمده کشور است که در سال 1364 در اراک آغاز به کار کرد.
اين صنعت مادر تخصصي در حوزه طراحي، ساخت و نصب انواع بويلرهاي نيروگاهي و صنعتي ،مخازن تحت فشار، مبدل هاي حرارتي و تجهيزات نفت، گاز، پتروشيمي، فولاد، صنايع قند، شکر و سيمان فعاليت دارد.
اين واحد صنعتي در سال 1389 به بخش خصوصي واگذار شده و هم اکنون به 16 هزار و 400 سهم تقسيم شده است.
6013/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۸۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان

در حاشیه دومین نمایشگاه ملی حمل‌ونقل دانش‌بنیان، قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای بین سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان و شرکت صنایع شهر فرین منعقد شد و به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در حاشیه دومین نمایشگاه ملی حمل‌ونقل دانش‌بنیان، امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشا_ قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای بین سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان و شرکت صنایع شهر فرین منعقد شد.

ساماندهی وضعیت ترافیکی، حذف پارک‌های طولانی مدت، توزیع عادلانه فضای پارک و سایر موارد از اهداف انعقاد این قرارداد است.

قرار است در فاز نخست تعداد ۴ هزار فضای پارک به صورت مکانیزه با موتور سیکلت در سطح شهر اصفهان ساماندهی شود.

این پروژه طی قرارداد با شرکت صنایع شهر فرین (وابسته به بانک شهر) انجام خواهد شد.

کد خبر 749725

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • تار و پود‌های صنعت فرش یزد در گره مشکلات
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی
  • تنش آبی و نبود صنایع تبدیلی از چالش‌های مهم خدابنده است
  • اجرای همزمان ۱۱ طرح بزرگ ایمنی در راه‌های استان مرکزی
  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • تاکید آیت الله لائینی بر گره‌گشایی از زندگی کارگران
  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان