Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:38:54 GMT

سیف مدیر مجموعه ورزشی آزادی شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۸۷۲۰

سیف مدیر مجموعه ورزشی آزادی شد

با حکم مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، مدیر جدید مجموعه ورزشی آزادی منصوب شد.

به گزارش ورزش سه و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، با توجه به اتمام حکم سرپرستی شعبانلو در مجموعه ورزشی آزادی، طی حکمی از سوی حسن کریمی در روز چهارشنبه اول خرداد ماه، قدرت اله سیف به عنوان مدیر جدید این مجموعه منصوب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم تودیع سرپرست و معارفه مدیر جدید این مجموعه عصر امروز با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران ستادی و مجموعه ها در دفتر مهندس کریمی برگزار شد.

 

سیف دانشجوی دکترای حقوق بوده و از پیشکسوتان رشته ورزشی کشتی به حساب می آید. وی پیش از این، مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران بوده است.

 

ورزشگاه آزادی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی