Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، «احمد مجتهد» فعال توئیتری سعودی به دنبال حملات پهپادی جنبش انصار الله یمن به عمق خاک عربستان در رشته توئیت‌هائی نوشت: «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی خواستار توضیح دستگاه اطلاعات نظامی درباره چگونگی اصابت پهپادهای جنبش انصارالله به عمق خاک عربستان شد. 

مجتهد نوشت: «اما پاسخ اطلاعات بسیار عجیب بود،‌ به گونه‌ای که آنها به عدم وجود اطلاعات اعتراف کرده و به گزینه‌های نظری چون اینکه این جنگنده‌ها از داخل کشور و از مکانی نزدیک به هدف اصابت کردند، پناه بردند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال توئیتری سعودی در توئیت جداگانه‌ای نوشت:‌ «علاوه بر هزاران کشته در بین نیروهای مسلح سعودی در جنگ مستقیم با جنبش انصار الله یمن حوادث دیگری خارج از تقابل نظامی از جمله سوانح جاده‌ای بین خمس مشیط، نجران و جیزان نیز تلفات جانی در بین این نیروها بر جای گذاشته است که تعداد آن تا کنون به ۴۵۰ کشته و هزاران زخمی می‌رسد».

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: احمد مجتهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۸۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به دو مقر ارتش اسرائیل

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که رزمندگانش دو مقر ارتش رژیم صهیونیستی را با موشک و پهپاد هدف قرار دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حزب  الله در بیانیه‌ای  اعلام کرد که با پهپادهای انتحاری، مقر فرماندهی تیپ غربی ارتش رژیم صهیونیستی در یعرا را هدف قرار داده است. پهپادها به دقت به هدف اصابت کرده است.

ضربات پیاپی حزب‌الله به ارتش رژیم صهیونیستی4 عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها/ گنبدآهنین هدف قرار گرفت

این جنبش در بیانیه دیگری از شلیک موشک برکان به یک مقر دیگر ارتش رژیم صهیونیستی خبر  داد.

حزب الله اعلام کرد که مقر فرماندهی لشکر 91 ارتش رژیم صهیونیستی را در پادگان برانیت هدف قرار داده و موشکها به دقت به هدف اصابت کرده است.

هلاکت شماری از نظامیان صهیونیست در حمله حزب الله به پایگاه مالکیه

حزب الله لبنان اعلام کرد که رزمندگانش، پایگاه مالکیه ارتش رژیم صهیونیستی را با گلوله های توپ درهم کوبیدند که در نتیجه آن شماری از نظامیان دشمن کشته و یا زخمی شدند. در این حمله تجهیزات جاسوسی این پایگاه هم منهدم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به دو مقر ارتش اسرائیل
  • حملات موشکی مقاومت لبنان به مواضع نظامی در اراضی اشغالی
  • بازی اتمی بن‌سلمان/ بازگشت ایران و عربستان به عصر تنش؟
  • اتحاد مثلث علیه منافع ایران/ بررسی تأثیرات توافق امنیتی میان آمریکا و عربستان بر روابط سعودی‌ها با ایران
  • مناظره آتشین آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره ایران در شبکه اسرائیلی!
  • 2 مسابقه مهم برای رویداد پادشاهی رینگ در عربستان تایید شدند/ اخبار WWE
  • آیا عادی سازی روابط ریاض و تل آویو قریب الوقوع است؟
  • گزینه‌های آمریکا در برابر بلندپروازی‌های اتمی عربستان
  • استقرار هزاران نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • لحظه اصابت موشک به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم