Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: این پروژه امسال نیازمند ۶ هزار میلیارد سرمایه‌گذاری با ظرفیت ایجاد ۱۵ هزار شغل است که باید روند اجرایی آن تسریع شود. ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، صابر پرنیان عصر امروز در جلسه تسهیل و رفع موانع سرمایه‌گذاری با اشاره به لزوم تسهیل ایجاد شهرک صنعتی پوشاک اظهار داشت: شهرک صنعتی پوشاک همجوار فرودگاه امام خمینی(ره) 3 بار مصوبه هیئت دولت را دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این پروژه امسال نیازمند 6 هزار میلیارد سرمایه‌گذاری با ظرفیت ایجاد 15 هزار شغل است که باید روند اجرایی آن تسریع شود.

مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران ادامه داد: مجوز حفر چاه از آب منطقه‌ای گرفته شده که با توجه به دریافت مجوز زیست‌محیطی منتظر شروع پروژه هستیم که در این شهرک واحدهای تولیدی، خدماتی، جانمایی هتل و فروش مستقیم پیش‌بینی شده است.

پرنیان عنوان کرد: اگر این شهر کلنگ‌زنی شود تا سال آینده زمینه احداث شهرک پوشاک در کشور ایجاد می‌شود و به عنوان پیشران ایفای نقش می‌کند ضمن اینکه تنها شهرک سبز کشور است.

روند تأمین آب شهرک صنعتی فیروزکوه از سد نمرود تسریع می‌شودمشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی اهر را به تعطیلی می‌کشاندتهران| وضعیت شهرک صنفی پوشاک خاوران تعیین تکلیف می‌شود

در ادامه با توجه به وجود مجتمع‌های دامداری فشافویه در اطراف این شهرک و وجود 45 هزار رأس دام نگرانی نسبت به وضعیت شهرک نکاتی مطرح شد.

شهرک صنعتی پوشاک آلودگی زیست محیطی در مسیر فرودگاه امام(ره) تا حرم ندارد

در ادامه هدایت‌الله جمالی‌پور فرماندار ری نیز در این زمینه عنوان کرد: شهرک صنعتی پوشاک در حوالی فرودگاه بین‌المللی امام(ره) مصوبه هیئت دولت دارد و دستگاه‌ها نباید به بهانه‌های واهی با احداث آن مخالفت کنند.

وی همچنین گفت: شهرک صنعتی پوشاک در شهرستان ری به هیچ عنوان آلودگی زیست محیطی در مسیر فرودگاه امام(ره) تا حرم ندارد و مغایرتی با دستور رئیس‌جمهور به جهت عدم استقرار صنایع آلاینده در مسیر فرودگاه بین‌المللی ندارد.

فرماندار ری تأکید کرد: احداث شهرک صنعتی پوشاک هیچ مزاحمتی برای صنایع لبنی مستقر در مسیر فرودگاه امام(ره) ندارد و در راستای اشتغال‌زایی برای استان تهران احداث می‌شود.

محل شهرک با ضوابط محیط زیست همخوانی دارد

کیومرث کلانتری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران نیز در این زمینه بیان کرد: در سازمان محیط زیست حریم تأثیرگذاری نداریم و محل شهرک با ضوابط محیط زیست همخوانی دارد.

وی ادامه داد: نگرانی‌ها برای شرایط پس از ایجاد شهرک است که مجوز محیط زیست دال بر اثرگذاری و اثرپذیری نیست.

یدالله صادقی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران نیز گفت: شهرک صنعتی پوشاک در قالب خوشه‌های کسب و کار و فعالیت می‌کند یعنی تولید پوشاک از مرحله طراحی، تولید، برندسازی و بازار باید صورت بگیرد و به همین سبب در قالب یک مجموعه طراحی شده است.

در نهایت طبق گفته محمد امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران مصوب شد که موضوع احداث شهرک صنعتی پوشاک در کارگروه زیربنایی بررسی و مصوبه آن ابلاغ شود.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۸۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جلال علمدار در این نشست که با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان و نماینده یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: در حال حاضر در حدود ۳۱ درصد از مجموعه شهری یزد (شهر‌های یزد و حمیدیا) تحت پوشش شبکه فاضلاب شهری قرار دارد و شرکت آب و فاضلاب به صورت میانگین در هر روز ۲۹ هزار و ۷۰۰ مترمکعب در شبانه روز فاضلاب را جمع آوری و تصفیه می‌کند. 
 جوکار نماینده یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تأکید بر لزوم انتقال این پساب به شرکت‌های تخصیص یافته (معدنی، صنعتی، فضای سبز یا دولتی)، گفت: ۲۵۰ لیتر بر ثانیه از این پساب تخصیص یافته که بخشی از آن انتقال داده می‌شود و مقرر شد پیگیری‌های لازم از سوی شرکت آب منطقه‌ای یزد به منظور انتقال کامل پساب تخصیص یافته انجام و قسمتی از پساب نیز برای تعادل بخشی به سفره‌های آب زیرزمینی شهر یزد استفاده شود.

دیگر خبرها

  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است