Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@16:48:53 GMT

توسعه خدمات غیرحضوری برق در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۹۲۲۵

توسعه خدمات غیرحضوری برق در پایتخت

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت نیرو؛ حسین صبوری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با بیان اینکه توسعه خدمات الکترونیک این شرکت با هدف حذف مراجعه حضوری متقاضیان انجام شده است، اظهار کرد: حذف حدود ۶۰۰ هزار متقاضی دریافت خدمات فروش و پس از فروش، کاهش آلودگی هوای پایتخت، کاهش بار ترافیک شهری و افزایش سلامت اداری، توسعه هرچه بیشتر خدمات غیرحضوری و ترویج استفاده از آن توسط مشترکان از مزایای این طرح به‌شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌گفته وی، کاهش تشریفات اداری، اطلاع‌رسانی مؤثر و پرسرعت الکترونیکی، تأمین رضایت شهروندان، افزایش بهره‌وری، توسعه مشارکت مردمی، شفافیت امور و کاهش تخلفات اداری احتمالی، تصمیم‌گیری سریع مبتنی بر اطلاعات و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی، تنها بخشی از دستاورد‌های حاصل از برنامه‌های اجرا شده این شرکت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده در راستای دستیابی به اهداف دولت الکترونیک را، راه‌اندازی میز خدمت در ۲۲ منطقه ارائه دهنده خدمات به شهروندان پایتخت دانست و افزود: این اقدام به‌منظور حفظ حقوق شهروندی و ارائه خدمات به‌موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقای رضایت‌مندی آنان از عملکرد این دستگاه اجرایی، صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: جهش ناگهانی پیک مصرف برق مقطعی است/کاهش ۴ درصدی انرژی مصرفی نسبت به سال قبل

وی، سامانه تلفنی با شماره ۱۵۲۱ را به‌عنوان یکی دیگر از اقدامات اجرا شده به‌منظور توسعه خدمات غیرحضوری این شرکت نام برد و تصریح کرد: تمامی شهروندان تهرانی می‌توانند با برقراری تماس تلفنی با شماره اعلام شده، تمامی خدمات مورد نیاز خود را از قبیل کسب اطلاعات درباره قبوض برق و میزان مصرف، پرداخت قبوض، تغییر نام قبض، تغییر قدرت و خریداری انشعاب جدید را به صورت تلفنی دریافت کنند.

صبوری ادامه داد: در این روش، نیازی به مراجعه حضوری مشترکان به هیچ‌یک از مناطق این شرکت نبوده و تمامی مدارک مورد نیاز، در محل متقاضی توسط نمایندگان این شرکت، دریافت می‌شود.

انتهای پیام/

راه اندازی ۲۲میز خدمت برق در تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس در استان یزد

مدارس استان یزد به غیر از شهرستان های ابرکوه، مروست، خاتم و بافق غیرحضوری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، در پی بارش‌های رگباری و سیل آسا در استان یزد که منجر به آب گرفتگی معابر شهر یزد، منازل و جاری شدن سیل در برخی نقاط استان شده است مدارس استان بعضاً تعطیل و تعدادی غیرحضوری شد.

محمدعلی ملک زاده، مدیریت بحران استان یزد اظهار کرد: تاکنون فقط مدارس شهر یزد در تمامی مقاطع تحصیلی فردا (چهارشنبه) غیرحضوری اعلام شده است.

مهران فاطمی، استاندار یزد اما در لایو ستاد مدیریت بحران اظهار کرد: مدارس استان یزد به غیر از مدارس مناطق ابرکوه، مروست، خاتم و بافق غیرحضوری شد.

کد خبر 747364

دیگر خبرها

  • دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر
  • تهرانی‌ها امروز یک نفس راحت می‌کشند!
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس در استان یزد