Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه در تامین شکر استان دچار چالش هستیم گفت: فرآیند توزیع شکر در استان باید به نحوی انجام شود که شکر به دست نیازمند واقعی برسد. ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مهدی حسینی‌نژاد عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان که با حضور دهقان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان برگزار شد با اشاره به اینکه در تامین شکر استان دچار چالش هستیم اظهار داشت: فرآیند توزیع شکر در استان باید به نحوی انجام شود که شکر به دست نیازمند واقعی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نمایشگاه ضیافت پارک مادر شهر کرمان تا جمعه تمدید شده است گفت: در این نمایشگاه مایحتاج عمومی مردم از جمله برنج و شکر و گوشت یارانه‌ای توزیع می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه استقبال مردم از نمایشگاه ضیافت بسیار خوب بوده است افزود: پیشنهاد می‌شود که چهار نمایشگاه جدید در نقاط مختلف شهر کرمان برای عرضه کالاهای اساسی از جمله شکر راه‌اندازی شود.

هیچ‌گونه مشکلی برای توزیع شکر در استان کرمان وجود ندارداستاندار کرمان: شرکت غله در توزیع شکر ضعیف عمل کردگرانی شکر در کرمان عادی نیست

در این جلسه یوسف جعفری رئیس اتاق اصناف استان کرمان با اشاره به مشکل شکر در استان کرمان اظهار داشت: اصناف استان در تامین شکر مشکل دارند.

رئیس اتاق اصناف استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر صنف قناد در استان کرمان گرفتار هستند و برای تامین نیاز شکر خود دچار مشکل هستند افزود: نیاز جدی آنها در ایام ماه رمضان است.

در این جلسه با راه‌اندازی چهار نمایشگاه در چهار نقطه مختلف شهر کرمان برای عرضه کالاهای اساسی مخالفت و این طرح به ستاد تنظیم بازار شهرستان کرمان مستقر در فرمانداری کرمان ارجاع شد.

انتهای پیام/ش

 

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان با حضور فرماندار، رئیس دفتر نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار، امام جمعه موقت کوهبنان، بخشدار مرکزی، مشاور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان کوهبنان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  در محل حسینیه سیدالشهدا (ع) واقع در خیابان شیخ ابو سعید  شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

 به گفته مسئول برگزاری نمایشگاه در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان تعداد ۵۰ عدد غرفه از صنوف مختلف از جای جای کشور و استان کرمان در بازه زمانی ۵ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در ۲ نوبت صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ تا روز ۱۲ اردیبهشت پذیرای مردم شهرستان کوهبنان خواهند بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان