Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@02:58:56 GMT

یک وقف با چند شرط جالب در قم

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۹۲۹۶

یک وقف با چند شرط جالب در قم

به گزارش ایکنا از قم، دو مورد وقف جدید همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) وقف شد، نخستین مورد وقف یک قطعه زمین 175 متری واقع در خیابان 19 دی، دارای ارزش تقریبی 17 میلیارد و 500 میلیون ریال که نیت واقف، ساخت مسجدی به نام محمدیه در این منطقه است.

به گفته عارف فرجامی رئیس اداره حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم این وقف دارای چند شرط قابل توجه و در نوع خود جالب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله این شروط می‌توان به همواره باز بودن درب این مسجد در طول روز، اجرای برنامه حفظ قرآن روزانه به مدت حداقل یک ساعت و تامین هزینه خادم مسجد توسط واقف اشاره کرد.

یکی دیگر از شروطی که واقف برای این وقف در نظر گرفته این است که هزینه‌ای از مردم بابت استفاده از مسجد برای برگزاری مراسم ختم دریافت نشود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قم وقف مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد

سرهنگ موسی بزرگی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: توقیف این تعداد خودرو در فروردین ۱۴۰۳ نشان از افزایش ۵۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشت.

وی با اشاره به اهمیت اعمال قانون و نظارت پلیس راه در ماه فروردین به علت تعطیلات نوروزی و سفرها به منظور ارتقای امنیت ترافیکی، خاطرنشان کرد: پلیس راه سمنان طی فروردین ۱۴۰۳ ا حدود ۶۰ هزار خودرو برخورد قانونی انجام داد که در این بین حدود سه هزار خودرو دارای تخلفات حادثه‌ساز و خطرآفرین از قبیل سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکت مارپیچ، انحراف به چپ، و استفاده راننده از تلفن همراه، بودند.

وی با اشاره به اینکه برخوردهای قانونی با تخلفات رانندگی از سوی پلیس راه نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۳۰ درصد افزایش داشت، تاکید کرد: اعمال قانون و توقیف خودروهای دارای تخلفات حادثه‌ساز راهی موثر برای کاهش سوانح جاده‌ای محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • فیلم| شوخی جالب با رونالدو/رونالدو از ترس سکته کرد
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • وجود ۱۴۸ هزار و ۷۴۲ کارگر دارای بیمه اجباری در استان
  • تعریف کمپوست
  • احتمالا جالب ترین عکسی که از مورچه دیده اید!
  • تکلیف مجلس به سازمان امور مالیاتی برای قبول هزینه‌های دارای صورتحساب الکترونیکی
  • عوارض جدی مصرف زیاد دارچین