Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه کشی فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور دهه اول تیرماه سال جاری برگزار می شود.

طرفداری- سعید فتاحی اظهار داشت:

فصل آینده همه باشگاه‌های لیگ برتری باید شرایط فروش بلیت الکترونیکی را فراهم کنند و تماشاگران به طور الکترونیکی باید بلیت بخرند. به همه باشگاه‌های لیگ برتری در این خصوص نامه می‌زنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفت و گو با رادیو، در مورد زمان قرعه کشی لیگ برتر نوزدهم گفت:

قرعه کشی در تاریخی بین ۴ تا ۱۰ تیرماه ۹۸ انجام خواهد شد یعنی یک ماه قبل از شروع مسابقات قرعه کشی‌ می‌کنیم. تلاش می‌کنیم مراسم قرعه کشی لیگ برتر و مراسم برترین‌های فصل گذشته همزمان برگزار شود. این قرعه کشی احتمالا در تهران برگزار می‌شود اما امکان دارد شهری مثل مشهد هم بتواند میزبان این مراسم باشد.

فتاحی در مورد برگزاری جلسه فینال جام حذفی گفت:

نشستی امروز در مشهد داشتیم که بخشی از آن مربوط به فینال جام حذفی بود و در مورد مسایل دیگر صحبت کردیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۹۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی علل سیاه شدگی میوه پسته باغات مزرعه کلانتر

در راستای شناسایی خسارت سیاه شدگی میوه پسته مزرعه کلانتر کارشناس مسئول باغبانی مدیریت جهادکشاورزی درمعیت کارشناس ناظر بخش خصوصی شهرستان فتاحی از محل بازدید بعمل آوردند.

فتاحی اظهار داشت: در شواهد ظاهری سیاه شدگی میوه پسته به علت کمبود کلسیم بخصوص در شرایط ابرناکی محیط و کاهش جذب توسط گیاه و ایجاد عارضه فیزیولوژیکی ایجاد می‌شود

کارشناس ناظرباغات نیز گفت: درجهت اعلام قطعی دلایل این بیماری نمونه خوشه‌های خسارت دیده به مرکز تحقیقات ملی شوری کشور جهت بررسی بیشتر ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • بررسی علل سیاه شدگی میوه پسته باغات مزرعه کلانتر
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • تساوی در سیرجان؛ زور گل‌گهر و شمس‌آذر به هم نرسید
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • زمان قرعه کشی جام جهانی فوتسال اعلام شد
  • جشن امضای «احتضار» برگزار می‌شود
  • رونمایی و جشن امضای کتاب عکس «احتضار»