Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@13:56:07 GMT

راکیتیچ: دی یونگ تهدیدی برای من نیست

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۹۶۶۸

راکیتیچ: دی یونگ تهدیدی برای من نیست

ستاره کروات بارسا بار دیگر هرگونه شایعات جدایی اش از این باشگاه را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شایعات پیرامون ایوان راکیتیچ تمامی ندارند. او که تابستان گذشته تا آستانه انتقال به پی اس جی رفت؛ ولی در نهایت تصمیم به ماندن گرفت، بار دیگر به کانون اخبار ضد و نقیض تبدیل شده است. همین امروز نشریه اسپورت کاتالونیا خبر از مذاکرات او با یونایتد داد؛ ولی راکیتیچ در مصاحبه با موندودپورتیوو تاکید کرد که در بارسا خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ستاره کروات گفت:« من سه سال دیگر با بارسا قرارداد دارم و اینجا دقیقا همان جایی است که دوست دارم باشم. اینجا من و خانواده ام شاد هستیم و مهمتر از همه اینکه، یک لیگ قهرمانان دیگر هم با بارسا می خواهم(راکیتیچ سال 2015 با بارسا قهرمان چمپیونزلیگ شده است).»

 

راکیتیچ در مورد شایعات اخراح ارنستو والورده گفت:« عملکرد والورده و کادر او عالی بوده است. داشتن مربی ای مثل او، برای ما بسیار مهم است و از حرف های رئیس(بارتومئو) که ماندن او را تضمین کرد، بسیار خوشحال شدم. او مربی کاملی برای بارسلوناست.»

 

آمدن فرانکی دی یونگ:« به او مثل هر بازیکنی که به بارسا می آید، خوش امد می گویم؛ ولی دی یونگ تهدیدی برای جایگاه من نیست و پست ما متفاوت است. جای من در ترکیب اصلی دست نخورده می ماند. برای فرانکی آرزوی بهترین ها را دارم و 100 درصد مورد احترام من خواهد بود.»

 

ایوان راکیتیچ فرانکی دی یونگ آژاکس ارنستو والورده (سرمربی) بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ایوان راکیتیچ آژاکس ارنستو والورده سرمربی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن روی خرید لامین یامال اصرار دارد. جدایی کیلیان امباپه حفره بزرگی در خط حمله تیم فرانسوی ایجاد خواهد کرد که از هم اکنون برای یافتن جانشینی مناسب برای او دست به کار شده اند.  

اولین موردی که پاریسی ها در ذهن دارند نیز یامال است. مارکا قبلاً در ابتدای ماه مارس گزارش داده بود که پی اس جی پیشنهادی هنگفت برای مهاجم بارسا ارائه کرده است که توسط هیئت مدیره باشگاه کاتالان رد شده است. این خبر بعداً توسط خوان لاپورتا تأیید شد.

شب گذشته لوپاریزین بار دیگر ادعا کرد که پی اس جی ناامید نشده و قصد دارد لامین یامال را با پیشنهادی اغواکننده از بارسا جدا کند. بر این اساس آنها حاضرند 200 میلیون یورو نیز به بارسلونا بدهند.

طبق ادعای مارکا، این خبر باعث نشده تا مسئولان بارسا دچار هراس شوند چرا که خیالشان از یامال راحت است. حتی مشکلات مالی نیز سبب نشده تا لحظه ای به فروش یامال فکر کنند. یامال تا 2026 با بند فسخ یک میلیارد یورویی قرارداد دارد و فروشی نیست. پاریس نیز اگر یامال را می خواهد، فقط یک راه دارد: پرداخت بند فسخ یک میلیاردی.

دیگر خبرها

  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • هر تهدیدی علیه ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • علیه ایران اسلامی، هر تهدیدی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • صندلی های خالی دستیاری پزشکی تهدیدی جدی برای نظام سلامت
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • وقتی آردا گولر و خانواده اش به والورده و دیاز آموزش رقص می دهند / فیلم
  • هر تعریفی لزوماً «اعتراف» به قدرت ایران نیست! در بسیاری از مواقع، هدف معرفی ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی است/ با همین تعریف‌ها و تمجیدهاست که علیه ایران در عرصه بین‌المللی اجماع‌سازی میکنند؛ در زمین تمجیدهای آنها بازی نکنیم
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است