Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل راه آهن خراسان گفت: نخستین کاروان زیارتی عتبات عالیات از طریق راه آهن بامداد امروز چهارشنبه ایستگاه مشهد را به مقصد خرمشهر ترک کرد.

مصطفی نصیری ورگ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس تفاهمنامه ای که در راستای سیاستهای راه آهن جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با تسهیل تشرف زائران معزز عتبات عالیات با سازمان حج و زیارت استان منعقد شده است سه کاروان با مجموع ظرفیت 120 نفر در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 1:45 با قطار مشهد- اهواز از استان خراسان رضوی به خرمشهر اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ادامه مسیر از مرز تا مقاصد زیارتی در کشور عراق و بازگشت به خرمشهر بر عهده شرکت زیارتی و نماینده حج و زیارت است.
سالانه 14 میلیون نفر معادل 42 درصد مسافران شبکه ریلی کشور از 29 شهر و مرکز استان در مسیرهای ریلی منتهی به خراسان رضوی جا به جا می شوند.
طول شبکه ریلی ایران 10 هزار کیلومتر است که هزار و 400 کیلومتر آن معادل 14 درصد در خراسان رضوی قرار دارد و این استان بیشترین سهم و رتبه نخست جا به جایی مسافر در ناوگان ریلی کشور را به خود اختصاص داده است.
منبع : ایرنا

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کربلا کربلای معلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر

خوزستان - نماینده مجری طرح‌های بنیاد علوی در خوزستان گفت: این بنیاد در راستای خدمات رسانی و محرومیت زدایی تا کنون ۲۰ کیلومتر لوله‌گذاری برای آبرسانی به روستاهای محروم در خرمشهر عملیاتی کرده است.

حبیب شیعه‌زاده اظهار کرد: بنیاد علوی ۳۰ کیلومتر لوله پلی اتیلن با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال برای ایجاد شبکه آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر را خریداری و به آبفا این شهرستان اهدا کرد.

وی  در گفتگو با ایرنا افزود: این طرح آبرسانی شامل احداث ۳۰ کیلومتر خط آبرسانی با قطر ۲۵۰ میلیمتر است که با اجرایی شدن آن افت فشار و تنش آبی در تابستان و پیک مصرف مرتفع خواهد شد.

وی افزود: در ۱۵ ماه گذشته ۲۰ کیلومتر از لوله‌های خریداری شده با هدف محرومت زدایی، ترمیم و توسعه شبکه آبرسانی روستایی خرمشهر اجرایی شده است.

شیعه‌زاده گفت: با اجرای این طرح تاکنون روستاهای بخش حومه غربی و شرقی خرمشهر از نعمت الهی آب بهره‌مند شدند.

منبع: قدس آنلاین تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی
  • اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • اعزام ۸ کاروان حج تمتع از کرمانشاه به سرزمین وحی
  • اوج گیری گرما در اروند
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • حمل ریلی شمش از فولاد پاسارگاد به بلغارستان برای نخستین بار در راه آهن فارس
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر