Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج گفت: از فعالان اقتصادی انتظار می‌رود اهداف، فعالیت‌ها و تلاش‌های خود را معطوف به تحقق شعار سال کنند. ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سید کمال حسینی عصر امروز در نشست هم‌اندیشی راهکارهای رونق تولید که با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: از فعالان اقتصادی انتظار می‌رود اهداف، فعالیت‌ها و تلاش‌های خود را معطوف به تحقق شعار سال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتظار می‌رود در سطح مدیریت عالی به یک اجماع رسیده و الگو و سیاست مشترکی را در راستای رونق تولید به کار گیرند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج با بیان اینکه جهت عملیاتی کردن اهداف برنامه‌ریزی شده نیازمند راهبرد متفاوت دیگری با راهبرد کنونی هستیم، گفت: کارها در زمان خودش انجام نمی‌شود و این امر زمان را که یکی از الزامات فعالیت‌های اقتصادی است با تأخیر و طولانی کردن فرایند کار مواجه می‌سازد.

وی این روند را آسیب‌زا توصیف کرد و ادامه داد: نوسانات بازار ارز لحظه‌ای تغییر می‌کند که این امر صرفه اقتصادی را با ضرر و زیان مواجه می‌سازد.

حسینی فوت وقت را چالشی جدی در امر فعالیت‌های اقتصادی دانست و تصریح کرد: تسهیلات به گونه‌ای پرداخت می‌شود که اعتبار و آبروی شخص تحت شعاع قرار می‌گیرد.

عبور از موانع «رونق تولید» در سایه همدلیرئیس قوه قضائیه: با رونق تولید باید دشمن را شکست داددستور رئیس‌جمهور به دستگاه‌ها درخصوص رونق تولید

وی با ذکر اینکه در بخش خصوصی خطا گریز ناپذیر است، اعلام کرد: خوشبختانه میزان این خطا در استان نسبت به سایر استان‌ها کمتر بوده که این امر ناشی از فرهنگ حاکم بر منطقه است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج تاکید کرد: انتظار می‌رود در سال رونق تولید، فعالان اقتصادی که جان و مال خود را بر سر فعالیت اقتصادی گذاشته‌اند حفظ شوند و مانع تعطیل شدن بنگاه‌های اقتصادی و کارخانه‌ها در استان شد.

وی با اذعان به اینکه تا فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و بازاریان بومی استان رضایت و امنیت خاطر نداشته باشند نمی‌توان نسبت به جذب سرمایه گذار خارجی امید داشت، خاطرنشان کرد: در صورت عدم تحقق این مهم، سایر خلاءهای اقتصادی نیز جبران نمی‌شود.

حسینی در پایان با اشاره به اینکه حفظ سرمایه‌گذار بومی زمینه‌ساز جذب سرمایه‌های خارجی می‌شود، یادآور شد: این امر نیازمند تغییر راهبرد، راهکار، سیاست و نحوه رفتار مدیران ارشد استان است.

انتهای پیام/ ز

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۰۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین نوری در آیین عبادی - سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد گفت: مسئولان می‌توانند اعتبارات و تسهیلات بانکی را به سوی کار‌های تولیدی هدایت کنند و با حمایت‌های لازم زمینه‌های مشارکت مردم را فراهم کنند.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به روز کار و کارگر تأکید کرد: امروز کار کردن در جامعه ما چند ویژگی دارد که در وهله نخست اصل کار، عبادت است و کار کردن اگر برای کسب درآمد حلال باشد، مجاهدت در راه خداوند محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه کشور هم اکنون در جنگ اقتصادی به سر می‌برد، ادامه داد: دشمنان تحریم‌های اقتصادی مختلفی را علیه کشور اعمال کرده تا مسئولان و مردم را تحت فشار قرار دهد تا به اهداف خود برسند، بنابراین امروز انجام هر کار اقتصادی که تولید و رفع نیاز‌ها و بی‌نیازی به بیگانگان را به دنبال دارد، مجاهدت و جنگ علیه دشمنان است.
خطیب جمعه بجنورد در ادامه به روز معلم نیز اشاره کرد و گفت: معلم‌ها در تدریس و تعلم باید اخلاص داشته باشند و دانش‌آموز مورد توجه آنها قرار گیرد و اصل کار را بر تربیت دانش آموزان قرار دهند.
امام جمعه بجنورد گفت: اگر دانش‌آموزی روسری خود را بعد از پایان ساعت مدرسه و به هنگام خروج از مدرسه از سر گذاشت، آن معلم بداند که برای تربیت این دانش آموز کاری نکرده است.

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال