Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرری- ایرنا- فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اتفاقاتی که با آمدن آمریکا به منطقه در امارات و عراق رخ داد، بی دلیل نیست و هدف ایران هراسی و دوشیدن اعراب است.

به گزارش ایرنا، امیر سرلشگر سیدعبدالرحیم موسوی شامگاه چهارشنبه در همایش مردمی بزرگداشت شهید سپهبد صیاد شیرازی در مصلای حرم حضرت عبدالعظیم(ع) اظهار داشت: اگر نگاهی دقیق به ماجراهای اخیر منطقه داشته باشیم، متوجه می شویم که ملت ایران با تمامی سختی ها پایبند اصول انقلاب است و بیش از هر زمان دیگری صاحب اقتدار در جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه دشمنان ما در باطن دشمن همدیگرند، گفت: اگر روزی مدارک حوادث اخیر برملا شود و مستندات رو شود، متوجه خواهیم شد که سعودی ها با همراهی آمریکا عامل اصلی حوادث اخیر در امارات و عراق هستند.
فرمانده کل ارتش بیان کرد: سعودی ها به خاطر گوشمالی دادن امارات برای سواری مجانی، سعی در بر هم زدن امنیت این کشور را دارند و آمریکا نیز با سیاست ایران هراسی در منطقه سعی در دوشیدن کشورهای مزدور منطقه را دارد.
وی افزود: آمریکا باید بداند که امنیت خاورمیانه را کشورهای منطقه حفظ می کنند و غریبه ها باید از منطقه بروند.
سردار موسوی اضافه کرد: کشور ایران 40 سال از ناموس، دین و وطن خود دفاع کرده و همواره امنیت منطقه را می خواهیم و اینکه مرتب توصیه می کنیم در منطقه آتش به پا نشود، دلیل بر ترس نیست.
وی اظهار داشت: دشمنان باید بدانند که با اولین جرقه همه چیز آنها نیست می شود و ما در برابر آنها محکم ایستادگی می کنیم و امیدواریم، کشورهای منطقه این پیام را درک کنند.
فرمانده کل ارتش در ادامه با اشاره به شخصیت والای شهید سپهبد صیاد شیرازی گفت: شهید صیاد شیرازی را باید به عنوان نماد مقاومت و تلاش به همگان معرفی کرد چرا که تواضع، فداکاری و گریز از نام و نشان از خصوصیاتی است که چراغ راه ادامه حرکت جوانان است.
وی جوانان را مخاطب اصلی بیانیه گام دوم رهبری بیان کرد و گفت: معظم له شهید صیاد شیرازی را نمونه بارزی برای جوانان معرفی کرد، چرا که این شهدا در طول زندگیشان از نام و نشان فرار کردند، با این وجود شناخته شدنی ترین نام در جهان هستند.
سردار موسوی گفت: جوانان باید نقش خود را در بیانیه گام دوم به خوبی انجام دهند و مستلزم این است که بیانیه را به دقت مطالعه کنند و واژه به واژه بازخوانی شود.
به گزارش ایرنا، همایش مردمی بزرگداشت شهید سپهبد صیاد شیرازی امیر سرلشگر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردارعلی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از نظامیان و مسئولان محلی شامگاه چهارشنبه در مصلای حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.
1970/6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي همايش مردمي بزرگداشت صياد شيرازي حرم عبدالعظيم ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۰۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، امیر دریادار دوم حسین حسنی فرمانده منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش با اشاره به اقدامات این یگان در کمک به سیل زدگان در سیستان و بلوچستان گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور به دلیل سیلاب‌هاب رخ داده، متاسفانه خسارت‌هایی در کنارک ایجاد شد. لذا؛ نیروی دریایی ارتش بنابر دستورات فرمانده کل ارتش و فرمانده نیروی دریایی ارتش وارد عرصه کمک به مردم سیل زده در سیستان و بلوچستان شد.

وی ادامه داد: در این راستا، ما در نیروی دریایی ارتش با توان بالا و پیشرفته‌ترین تجهیزات اعم از بالگردها و خودروهای تیپ تفنگداران توانستیم همه کمک‌های جمع‌آوری شده توسط بنیاد برکت، بنیاد احسان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) جهت رفع نیازهای اعلام شده از سوی ستاد بحران را توسط بالگرد و خودروها به صعب العبورترین روستاها که امکان دسترسی به آن‌ها وجود نداشت، منتقل کردیم.

فرمانده منطقه سوم دریایی ارتش در ادامه با بیان اینکه تا ۵ اردیبهشت، ۱۶ نوبت پرواز بالگرد را به روستاهای صعب‌العبور داشته‌ایم، تصریح کرد: این پروازها از طریق یگان هوادریا در منطقه سوم دریای نبوت ارتش انجام می‌گیرد که در همکاری با خودروهای تاکتیکی تیپ تکاوری حمزه سیدالشهدا (ع)‌ جهت انتقال کمک‌ها و نیازمندی‌های مردم به نقاط صعب العبور استفاده شد.

دریادار حسنی همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: مادامی که ستاد بحران استان از ما برای کمک به سیل زدگان در سیستان و بلوچستان درخواست داشته باشند آماده خدمت‌رسانی هستیم. در این راستا، بالگردهای ما امروز به سوی منطقه دشتیاری نیز اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: بالگردهای هوا دریای ارتش در منطقه سوم نبوت در اسفندماه سال گذشته نیز، چندین نوبت پرواز در شهرستان‌های دشتیاری و قصر قند داشتند که خدمات مهمی همچون انتقال مواد غذایی و نیازهای ضروری را انجام دادند که همه توسط نیروی دریایی ارتش آماده و به سیل زدگان اهدا شده بودند.

کد خبر 847130 منبع: فارس برچسب‌ها سيل خبر مهم استان سیستان و بلوچستان دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • فیلم| کارشناسان عرب‌زبان: حب و بغض را در مورد ایران کنار بگذاریم،راهبرد منطقه‌ای ایران باید در دانشگاه‌ها تدریس شود
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • اشاعه ایران‌هراسی یا تبلیغ بازدارندگی؟
  • رئیس جمهور با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • رئیسی با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • فرمانده ارتش پاکستان با رئیسی دیدار و گفتگو کرد
  • رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد / تاکید ژنرال عاصم منیر بر جلوگیری از به خطر انداختن روابط دو کشور