Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@04:50:11 GMT

6 کشته و 200 زخمی در ناآرامی های اندونزی

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۰۵۳۹

6 کشته و 200 زخمی در ناآرامی های اندونزی

دولت اندونزی اعلام کرد در جریان درگیری‌های خیابانی پس از انتخابات این کشور دست‌کم شش نفر کشته و بیش از ۲۰۰ نفر دیگری زخمی شده‌اند.

به گزارش یورونیوز، دولت اندونزی روز چهارشنبه اعلام کرد ناآرامی‌ در پایتخت این کشور پس از انتخابات اخیر دست‌کم شش کشته و بیش از 200 زخمی بر جای گذاشته است.

پلیس اندونزی نیز اعلام کرده است تاکنون بیش از 20 نفر از افرادی که در تحریک و تشدید درگیری‌ها نقش داشته‌اند، دستگیر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناآرامی‌ها در پایتخت اندونزی پس از آن آغاز شد که کمیسیون انتخابات این کشور نتایج انتخابات اخیر که با پیروزی «جوکو ویدودو» رئیس‌جمهور فعلی در برابر «پرابووا سوبیانتو» از فرماندهان سابق ارتش اندونزی را مردود اعلام کرد.

پرابووا سوبیانتو ادعا می‌کند که جوکو ویدودو برای پیروزی در انتخابات مرتکب تخلفات گسترده‌ای شده است.گفته می‌شود که سوبیانتو هنوز مدارک کافی برای اثبات ادعای خود ارائه نکرده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اندونزی ناآرامی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۰۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: کشور آماده برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به‌زودی ۴۵ منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه سفر خود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه فراهم شده است.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه هدف آماده شده است و  به ‌زودی 45 منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • ناآرامی‌ها در ارمنستان به دنبال واگذاری ۴ روستا به جمهوری آذربایجان
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • باقری: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • پرتاب اوت های دقیق و دیدنی پراتاما آرهان، بازیکن جوان تیم ملی اندونزی / فیلم
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته