Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر منچستریونایتد از گذشته درس گرفته است و نمی‌خواهد گزینه‌های مد نظرش را به هر قیمت خریداری کند. 

طرفداری- پس از کنار کشیدن از انتقال ۸۰ میلیون پوندی برای جیدون سانچو، منچستریونایتد برای تقویت تیمش در سمت راست خط میانی سراغ گزینه‌های دیگر خواهد رفت.

به گزارش ESPN، این بازیکن ۱۹ ساله از مدت‌ها قبل توسط استعدادیاب‌های یونایتد زیر نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این که اوله گونار سولسشر و مایک فیلان بر علاقه یونایتد به این بازیکن دامن زدند، شیاطین سرخ نتوانستند در مذاکرات موفقی با دورتموند داشته باشند. در واکنش به جویا شدن وضعیت سانچو از سوی یونایتد، طرف آلمانی گفت که پس از جدایی کریستین پولیشیچ، قصد فروش یکی دیگر از وینگرهایش را ندارد. پس از این که مشخص شد دورتموند دست کم پیشنهادی ۸۰-۹۰ میلیون پوندی را بررسی خواهد کرد، منچستریونایتد تصمیم گرفت به دنبال بازیکن دیگری بگردد، نه این که برای بازیکنی که تازه دو فصل است نامی برای خود دست و پا کرده، دست به هزینه بالایی بزند. البته علاقه یونایتد به سانچو پا برجا است ولی نه به حدی که با درخواست دورتموند موافقت کنند.

گفتنی است منچستریونایتد پیش از این پیشرفت خوبی در مذاکرات برای جذب دنیل جیمز از سوانزی داشته است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای هواداران یونایتد درآمد: این بازیکن را بفروشید!

به گزارش "ورزش سه"، مایکل اولیسه پس از یک حرکت انفرادی فوق‌العاده بازیکنان منچستر یونایتد را به هم ریخت و دروازه آندره اونانا را باز کرد.

وینگر کریستال پالاس در ابتدای نیمه اول از میانه میدان توپ را برداشت و از کاسمیرو که در اقدامی برای گرفتن توپ ناکام ماند و به زمین افتاد، گذر کرد تا سپس با ورود به محوطه جریمه گل اول را بزند.

هواداران یونایتد در رسانه‌های اجتماعی از نمایش کاسمیرو خشمگین شده‌اند و برخی از آنها در پست‌هایی خواستار فروش این بازیکن در تابستان شده‌اند.

هواداری نوشت: «کاسمیرو باید فروخته شود. او افتضاح است.» هوادار دیگری نوشته: «اولیسه همین الان به فوتبال کاسمیرو پایان داد. او را بفروشید.»

یکی از کاربران نوشت: «اولیسه کاسمیرو را به خانه فرستاد.»
کاربری نوشته: «بعید است کاسمیرو تا آخر عمرش این تحقیر را فراموش کند.»

هواداری در این مورد گفت: «کاسمیرو مثل یک بازیکن بی‌تجربه تکل زد و بقیه هم مانند او افتضاح بودند. واقعا نمی‌دانم تن‌هاخ به آنها چه می‌گوید؟»

در بازی امشب منچستر یونایتد با یک عملکرد فاجعه‌بار با نتیجه ۴-۰ به کریستال پالاس باخت و در رده هشتم ماندگار شد.

دیگر خبرها

  • سهیل مهدی: باشگاه پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است
  • صدای هواداران یونایتد درآمد: این بازیکن را بفروشید!
  • عصبانیت ریو فردیناند از تحقیر منچستریونایتد؛ می‌رم بخوابم، شب خوش! / عکس
  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • تن هاخ: عذرخواهی سانچو؟ حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • سباستین کل: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سانچو را در دورتموند نگه داریم
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)