Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@07:04:10 GMT

لوایح پالرمو و CFT از دستور کار مجمع خارج نشده است

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۰۸۰۸

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که لوایح پالرمو و cft از دستور کار مجمع خارج نشده است،گفت: قبل از ماه رمضان و به دلیل پیچیدگی موضوع آن را به کمیسیون خاص ارجاع دادیم.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «مجید انصاری» گفت: موارد و ایرادات لوایح به کار کارشناسی نیاز داشت و در حوزه تخصصی چند کمیسیون بود،بنابراین مقرر شد یک کمیسیون خاص که تلفیقی از افراد مطلع و متخصص از چند کمیسیون است برای بررسی این لوایح تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری خاطرنشان کرد: افراد یا رسانه هایی که گفته اند لوایح از دستور کار مجمع تشخیص مصلحت نظام خارج شده است یا اشتباه کرده اند یا خبر کذب منتشر می کنند.

انصاری با بیان اینکه دستور کار چند جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی آیین نامه داخلی بوده است، اضافه کرد: در این جلسات مشخصا راجع به این بحث و تصمیم گیری می شود که مصوبات مصلحتی مجمع - یعنی مصوباتی که بین شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی اختلاف می افتد و مجمع نظر می دهد- تا چند سال اعتبار دارد.

وی ادامه داد: مصوبات مصلحتی مجمع معمولا در رد نظر شورای نگهبان مبنی بر خلاف قانون و شرع بودن مصوبات است. ما در حال بررسی و تنظیم آیین نامه ای هستیم که مشخص کند مصوبات و تصمیمات مجمع چند سال می تواند اعتبار داشته باشد و آیا این قوانین هر چند سال یک بار باید مورد بررسی مجدد قرار گیرد یا نه.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: گاهی مجمع بنا بر مصلحت بزرگتری و بر خلاف احکام اولیه قانونی را تصویب می کند و ممکن است آن مصلحت اندیشی نیاز به تجدید نظر داشته باشد که دستور جلسه امروز و دو جلسه قبلی مجمع بررسی این موضوع بوده است.
به گفته انصاری بررسی این موضوع در دستور کار جلسه بعدی مجمع هم قرار دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پالرمو لوایح پالرمو و CFT مجمع تشخیص مصلحت نظام مجید انصاری هادی رضوی جواد نکونام حسین هدایتی ابیانه پالرمو احمد عراقچی خودروهای هیبریدی زیبا حالت منفرد مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۰۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری مهاجم با تجربه فولادی‌ها که در این فصل از نظر آماری تاثیرگذارترین بازیکن تیمش به شمار می‌رود، یک بار دیگر نقش کلیدی خود را نشان داد و در راستای موفقیت فولاد گام برداشت.

انصاری طی هفته‌های گذشته برخی حواشی را تجربه کرد؛ او که در یکی از مسابقات فولاد به شکل عجیبی انتقادهایی را از سوی برخی افراد در اهواز تحمل کرد و با حضور عبدالله ویسی در راس کادر فنی در یکی، دو بازی نیمکت نشین شد. با این حال سرمربی فولاد هفته گذشته طی مصاحبه‌ای به حمایت قاطعانه از کاپیتان انصاری پرداخت و او را وزیر تیم خود نامید.

اتفاقات روحیه‌بخش برای انصاری باعث شد تا این بازیکن در مصاف با آلومینیوم اراک که دوباره به ترکیب اصلی فولادی ها برگشته بود، خوش بدرخشد و نقش مهمی در کسب یک امتیاز در اراک داشته باشد.

انصاری که در فصل جاری سه گل سه امتیازی زده و چهار پاس گل برای تیمش داده بود، در مصاف با آلومینیوم اراک هم گلزنی کرد تا باز هم تاثیرگذاری خود را نشان بدهد و به موفقیت تیمش کمک کند.

انصاری بعد از باز کردن دروازه آلومینیوم اراک روی چمن ورزشگاه زانو زد و سجده شکر به جا آورد.

بی‌شک عبدالله ویسی و سایر اعضای فولاد هم روی توانایی‌های انصاری و روحیات خاص او برای بقا در لیگ برتر حساب کرده و در ۵ بازی آینده هم ساسان نقشی مهم را برای فولاد ایفا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست
  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • بررسی ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شورا‌های شهر از سراسر کشور در دیوان عدالت اداری
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • «مصلحت» در شبکه دو