Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شهرري- ايرنا- جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بيان اينکه سياست آمريکا در مقابل ايران مبتني بر بازدارندگي است، گفت: اين بازدارندگي نشان از قدرت ما و تحقق وعده هاي الهي را دارد.

به گزارش ايرنا، سردار علي فدوي شامگاه چهارشنبه در همايش مردمي بزرگداشت شهيد سپهبد صياد شيرازي در مصلاي حرم حضرت عبدالعظيم(ع) اظهار داشت: شکست هاي آمريکا در منطقه آشکار است و همانند گذشته در برابر انسجام و قدرت مردم ايران ناکام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: مايه ننگ دشمنان است که پنج سال در برابر مردم يمن همواره مستاصل و به دنبال ياري گري هستند تا آنها را نجات دهد.
جانشين فرمانده کل سپاه بيان کرد: ضعف آمريکا در غزه علني شده و از سازمان ملل خواست تا آتش بس اعلام کند چرا که نفس رزمندگان اسلام در سوريه و غزه دميده شد و قاعده خداوند در منطقه برقرار شد و مسلمانان به پيروزي رسيدند.
وي با بيان اينکه مضامين و شروط مقرر خداوند باعث شکست دشمنان مي شود، گفت:شکست هاي پي در پي آمريکاي جهانخوار ناشي از پايبند بودن رزمندگان اسلام به ارزش هاي الهي است.
سردار فدوي گفت: پيروان علي (ع) همان پيام مولا را در 40 سالگي انقلاب درک کرده اند و پاي فرامين و دستورات امام حاضر ايستاده اند.
وي تصريح کرد: سربازان انقلاب در اين مدت بر سينه زده اند و نداي پيروزي و انتظار منتظر را همواره به يدک مي کشند و اين خيل عظيم از پاسداران، بسييجيان و دلدادگان نظام بر عهد و پيمان خود ايستاده اند.
جانشين فرمانده کل سپاه افزود: رزمندگان اسلام عنايت خداوند متعال را با وحدت و انسجام پاسخ داده اند و توطئه هاي دشمنان خبيث را خنثي کرده و پيروزي هاي زيادي را به برکت خون شهدا بدست آورده اند.
وي ادامه داد: خداوند قدرتي را به رزمندگان و مردم انقلابي ايران اهدا کرده که همواره در مقابل دشمنان بيمه شده اند.
سردار فدوي با بيان اينکه ما مکلف به انجام تکليف هستيم، گفت: تمامي موفقيت هاي نظام بر اثر پايبندي به تکليف الهي انجام شده است.
وي وحدت کلمه را کليد واژه امام خميني(ره) در پيروزي نظام بيان کرد و افزود: مردم، بسيج، رزمندگان و مردم ما در اين آزمون هاي الهي ياد گرفته اند که وحدت کلمه داشته باشند.
جانشين فرمانده کل سپاه افزود: شهيداني همچون خرازي، باقري و صياد شيرازي را بايد در طول زندگي همواره ياد کرد، چرا که خداوند عظمتي به اين شهدا عنايت کرده که به ذهن ما هم خطور نمي کند.
وي با بيان اينکه عنايت به شهدا سالهاست که ما را هدايت مي کند، تصريح کرد: به برکت امام راحل به اين عظمت بزرگ دست يافته ايم و مادامي که پاي جان ما در ميان بوده پيروز شده ايم و حال که خطري وجود ندارد، قطعا پيروز مي شويم.
سردار فدوي ادامه داد: در زماني که کشور در بي چيزي مطلق ناشي از حکومت طاغوت قرار داشت، با همت شهدا پيروز شديم و مادامي که اين انقلاب را به دست صاحب اصلي نرسانده ايم، ساکت نمي شويم.
وي ادامه داد: در سال جاري با سربلندي بيشتر به جلو مي رويم و به تمام نيازهاي مردم پاسخ خواهيم داد.
به گزارش ايرنا، همايش مردمي بزرگداشت شهيد سپهبد صياد شيرازي امير سرلشگر سيدعبدالرحيم موسوي فرمانده کل ارتش جمهوري اسلامي ايران، سردارعلي فدوي جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، حجت الاسلام محمد حسني رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش و جمعي از نظاميان و مسئولان محلي شامگاه چهارشنبه در مصلاي حرم حضرت عبدالعظيم(ع) برگزار شد.
1970/6003
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش

به گزارش همشهری‌آنلاین، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍‌ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

کد خبر 847127 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی عبدالرحیم موسوی

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • بازدارندگی ایران، استیصال غرب
  • بازدارندگی ایران استیصال غرب
  • تحریف بازدارندگی، سناریوی جدید علیه عملیات وعده صادق/ عبدالحمید می‌خواهد در چارچوب نظام فعالیت کند!
  • بازدارندگی موجود نتیجه هدایت‌های داهیانه رهبری است