Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@13:24:59 GMT

امارات: حادثه نفتکش‌ها شفاف سازی می شود

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۱۰۷۶

امارات: حادثه نفتکش‌ها شفاف سازی می شود

امارات متحده عربی روز چهارشنبه اعلام کرد که درباره حادثه انفجار و خرابکاری در چهار فروند نفتکش حامل پرچم امارات، عربستان و نروژ نزدیک آب‌های ساحلی خود در خلیج عمان شفاف سازی می کند.

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه الشرق الوسط، وزارت خارجه امارات در بیانیه ای از پیوستن شماری از کشورها به تحقیقات مربوط به این حادثه خبر داد و خاطرنشان کرد که تمایل شرکای بین‌المللی برای حضور در تحقیقات به بیطرفی و شفافیت در رسیدن به نتایج مطلوب کمک می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه می افزاید که این تحقیقات مشترک تمایل جامعه جهانی را به حمایت از امنیت کشتیرانی، بازرگانی بین المللی و تامین امنیت عبور انرژی نشان می دهد.

یکشنبه 22 اردیبهشت، اخباری از انفجار در بندر الفجیره در شرق امارات منتشر شد که در ابتدا این خبر از سوی مقامات امارات تکذیب شد، اما در ادامه وزارت خارجه این کشور اعلام کرد که چهار کشتی در نزدیکی آب های منطقه ای این کشور مورد اقدامات خرابکارانه قرار گرفته است.

یک روز بعد از انتشار این خبر 'خالد الفالح' وزیر انرژی، صنعت و معدن عربستان تاکید کرد که 2 نفتکش این کشور در عملیات خرابکارانه بندر الفجیره در امارات هدف قرار گرفته بود.

بندر الفجیره در ساحل دریای عمان مهمترین بندر صادرات نفت امارات است که روزانه تا یک میلیون و 800 هزار بشکه از آن صادر می شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: امارات نفتکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۱۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!

چند روز پیش جنایت هولناکی در قهوه خانه‌ای واقع در شهرری رخ داد. آن روز کارگر اخراجی قهوه خانه با نقشه قبلی از در وارد قهوه خانه شد و کارگری که به تازگی در آنجا استخدام شده بود را با ضربات چاقو به قتل رساند. او سپس تمام قلیان‌هایی که در قهوه خانه بود را شکست و فرار کرد. به دنبال این حادثه، ماجرا به تیم جنایی پایتخت گزارش شد.

با حضور کارآگاهان جنایی در محل حادثه بررسی‌ها آغاز و هویت قاتل شناسایی شد. دوربین‌های مداربسته، تصاویر جنایت را ثبت کرده بود و از سوی دیگر صاحب قهوه خانه در تحقیقات گفت: قاتل در اینجا کار می‌کرد، اما به خاطر رفتار‌های نامناسبی که داشت اخراجش کردم.

بعد از آن مقتول به جای او در قهوه خانه مشغول به کار شد و همین موجب شده بود کارگر اخراجی از او کینه به دل بگیرد و دست به این جنایت انتقام جویانه بزند.

با این اطلاعات، دستور بازداشت قاتل فراری صادر شده و هم اکنون تحقیقات برای دستگیری وی ادامه دارد.

منبع: همشهری

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • کریدور عراق-اردوغان- اروپا / چالش‌های فنی و زیرساختی
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!