Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، ظهر امروز، ۱ خرداد ماه، در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد، با بیان اینکه فرهنگ علوی، نجات‌بخش جامعه اسلامی است، اظهار کرد: ضروری است نهج‌البلاغه همواره سرلوحه مردم و مسئولان در جامعه اسلامی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: این روزها باید زنده نگه داشته شوند و به‌عنوان الگو و سرمشق به نسل‌های آینده انتقال یابند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی با بیان اینکه خرمشهر پس از ۳۵ روز مقاومت که با فشار بی‌سابقه دشمن همراه بود، در دست نیروهای رژیم بعث عراق قرار گرفت، تصریح کرد: این شهر بعد از ۱۹ ماه و ۲۴ روز مبارزه بی‌امان که فقط گوشه‌ای از آن بازگو شده است، با لطف و عنایت پروردگار آزاد شد.
وی یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی(ره) فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، چراکه اگر نصرت و ایمان خداوند، پشتیبان رزمندگان اسلام نمی‌شد، مسلمانان هرگز به این پیروزی دست پیدا نمی‌کردند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه هرکجا که ملت ایستادگی کرده‌اند، خداوند نصرت خود را فرستاده است، افزود: در شرایط حاضر نیز با اتکا به خداوند و مقاومت به یقین تمام مشکلات را پشت سر می‌گذاریم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن دانشگاه آزاد ارومیه یادواره شهدا فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور

تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد تیراندازی کشور در مجموعه آزادی تهران خوش درخشیده و موفق به کسب چندین مقام اول تا سوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، تیراندازان آذربایجان‌غربی در مرحله نخست رقابت‌های آزاد تیراندازی کشور خوش درخشیدند.

در این راستا در رده سنی جوانان و در رقابت‌های تفنگ بانوان ساینا تیموری به مقام دوم رسید.

در رقابت‌های تپانچه بانوان در رده سنی جوانان همچنین دنیا ارشدنیا و اسرا رمضانی به ترتیب به رتبه‌های اول و دوم دست یافتند.

آیسان منصور نیز در رده سنی بزرگسالان و در رقابت‌های تفنگ بانوان مقام دومی را کسب کرد.

در رقابت‌های تفنگ آقایان در رده سنی جوانان نیز آتیلا محمدرضایی توانست رتبه سوم رقابت‌ها را به نام خود ثبت کند.

به گزارش ایمنا، مرحله نخست مسابقات آزاد تیراندازی در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

کد خبر 750478

دیگر خبرها

  • سوم خرداد به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ تبدیل شده است
  • همایش منطقه‌ای «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» لبیک به ندای رهبری است
  • برگزاری همایش منطقه‌ای «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» لبیک به ندای رهبری است
  • مساله حجاب، دستور الهی است
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور