Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@02:48:36 GMT

همراهی استاندار گیلان از سوی مدیران رجا

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۱۶۹۵

همراهی استاندار گیلان از سوی مدیران رجا

تین‌نیوز | 

مدیرکل اعزام و خدمات راهبری و مدیرکل دفتر مدیرعامل، روابط عمومی و امور بین الملل امروز با حضور در قطار رشت- تهران، مصطفی سالاری استاندار گیلان را تا مقصد تهران همراهی کردند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی رجا، در این دیدار استاندار از راه‌اندازی قطارهای رشت ابراز خرسندی و از وضعیت قطار و زحمات همکاران ابراز رضایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار مدیران رجا از استاندار درخواست کردند برای تکمیل ظرفیت قطارها از امکانات و تسهیلات استان و رسانه‌ها بهره‌برداری کند.

دکتر سالاری اظهار امیدواری کرد که رجا دو واگن قطار رشت به مشهد را به صورت vip تجهیز کرده و در صورت استقبال مردم تعداد آن را افزایش دهد.

وی ابراز امیدواری کرد که پیگیری لازم برای رفع مشکلات خطوط رشت- تهران‌ و ایستگاه های مربوطه انجام و نتایج آن برای مردم مشهود باشد.

استاندار گیلان پتانسیل لازم و امکان جذب گردشگر داخلی و خارجی را در این مسیر قابل حصول دانست و ابراز امیدواری کرد با همکاری رجا قطارهای مذکور به طور منظم برقرار شود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: رجا استاندار گیلان سالاری مصطفی سالاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۱۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین و پاسخگو بودن مسئولان به مردم و اجرای اصل مطالبه گری رسانه ملی عوامل برنامه ساز سیمای این مرکز درصدد تهیه برنامه‌ای با عنوان «پاسخ» برآمدند.

این برنامه به دلیل ویژگی مطالبه گری که دارد شفاف و بدون تعارف دغدغه‌های مردم را پیگیری می‌کند. 

ذات و ماهیت این برنامه به دنبال طرح خواسته‌های مردم و پیگیری پاسخ آن از مدیران استان گیلان است. 

شفاف سازی، ترویج و توسعه و افزایش ظرفیت پاسخگویی مدیران اجرایی و پیگیری مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی گیلان با حضور مدیران کل، روسای سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف استان از اهداف برنامه «پاسخ» است. 

این برنامه با بخش‌های گفتگو با مهمان، گزارش مردمی، تصاویر ارسالی مردم و سوالات مردمی همراه با مشاوره اساتید دانشگاه و کارشناسان و نخبگان استان چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه به طور زنده از شبکه باران به روی آنتن می‌رود.

عوامل برنامه تلویزیونی «پاسخ» عبارتند از:

تهیه کننده: محمود رحمتی، دستیار تهیه: زهرا فقیری، کارگردان: مهرداد محزون، مجریان: مهدی لطفی، شهریار سروری

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • چگونه مسئله پسماند در گیلان به یک بحران تبدیل شد؟/ دلیل توقف قطار افغانستان _ ترکیه
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • امیدواری جانشین کلوپ: 48 ساعت دیگر در لیورپول!
  • همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک
  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران