Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بندرعباس- ايرنا- استاندار هرمزگان تاکيد کرد: بايد جذابيت هاي لازم براي سرمايه گذاري بخش خصوصي در حوزه گردشگري را فراهم کنيم.

به گزارش ايرنا، فريدون همتي عصر چهارشنبه در نشست شوراي راهبردي توسعه گردشگري استان هرمزگان اظهار داشت: يکي از مهم‌ترين اين موارد کاهش فرآيند صدور مجوزها و تسريع در صدور مجوزهاي سرمايه‌گذاري براي بخش خصوصي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: سرعت بخشيدن به صدور مجوزها يکي از مسائل مهم در سطح کشور محسوب مي‌شود که دولت نيز به آن ورود کرده و نياز است دستگاه‌هاي مسوول در اين حوزه اقدامات خود را مورد بررسي و در راستاي اصلاح فرآيندها گام بردارند.
استاندار هرمزگان بيان داشت: بايد الزام هاي رسيدن به هدف جذب 10 ميليون گردشگر در استان در زمينه هاي زيرساخت ‌ها، اشتغال، تبليغات، حمل و نقل و آموزش به طور دقيق احصاء و در اين راستا اقدام شود.
همتي با اشاره به تهيه پيش نويس سند توسعه گردشگري استان هرمزگان، تصريح کرد: بايد نظرهاي کارشناسي از سوي مديران و صاحب نظران در خصوص اين پيش نويس ارايه تا يک طرح و سند جامع و قابل قبول براي همگان در حوزه گردشگري هرمزگان تدوين و بر مبناي آن گام برداريم.
وي معرفي ظرفيت ها و تبليغ جاذبه هاي گردشگري استان هرمزگان را بسيار مهم دانست و بيان داشت: تهيه يک برنامه مدون در حوزه تبليغات و اطلاع رساني در حوزه گردشگري يکي از پيوست هاي مهم سند جامع گردشگري استان هرمزگان است که بايد انجام شود.
7198/6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، آیین رونمایی از «یزد ستاد» سامانه مدیریت یکپارچه اماکن فرهنگی، تاریخی و گردشگری یزد با حضور مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال وزارت کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و دیگر مسئولان کشور و استان برگزار شد.

این سامانه که به صورت ۷ زبانه عرضه شده، قابلیت نمایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در حوزه زنجیره‌های ارزش استان از قبیل گردشگری، کشاورزی و صنعت را دارد و در حال حاضر ۱۲۸ پروژه در آن تعریف شده است.

گفتنی است؛ سرمایه‌گذاران با مراجعه به این سامانه می‌توانند تمام مشخصات فنی، طرح‌های مالی و تمامی اطلاعاتی که برای سرمایه‌گذاری نیاز دارند، را به دست آورند.

کد خبر 6093220

دیگر خبرها

  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • کدام ‌حوزه‌های فناورانه در کیش به توسعه می‌رسند
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • جذابیت گوهر سنگ خراسان جنوبی برای هیئت های خارجی نمایشگاه اکسپو
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • تغییر در قانون پیش فروش مسکن، سرمایه‌های انبوه سازان را جذب می‌کند
  • ریسک سرمایه‌گذاری در دریا باید کاهش یابد
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد
  • ساخت خانه برای اقشار کم درامد