Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاک نژاد عصر چهارشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان گناوه اظهار داشت: حمایت از تولید کنندگان و کارآفرینان در دستور کار همه مسئولان شهرستان قرار دارد و در راستای تحقق شعار سال با محوریت رونق تولید حمایت و پشتیبانی می‌شوند.

وی افزود: رونق تولید به عملکرد و حمایت مسئولان نیازمند است و مشکلات تولیدکنندگان و موانع تولید باید در چهارچوب قانون و به کمک مسئولان رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناوه پیرامون درخواست ایجاد مکانی برای گسترش کارگاه و عرضه محصولات صنایع دستی شهرستان گفت: باید در مجتمع گردشگری گناوه که جانمایی شده و قرار است به زودی ساخته شود مکانی هم برای نمایشگاه و توسعه کارگاهی صنایع دستی در نظر گرفته شود تا تولیدات صنایع دستی شهرستان در معرض دید عموم قرار گیرد.

وی بیان کرد: درخواست واحدها و تولید کنندگان پوشاک برای دوخت لباس‌های فرم ادارات و مدارس و دستگاه‌های شهرستان باید به صورت جدی پیگیری شود.

وی اضافه کرد: در شهرستان گناوه تسهیلات اشتغال‌زایی و کارآفرینی در اختیار این تولید کنندگان پوشاک قرار گرفته و تولیدی‌ها در سطح شهرستان با این تسهیلات راه اندازی شده است که این تولیدکنندگان نیاز به حمایت دارند.

پاک نژاد گفت: آموزش و پرورش‌های گناوه و بندر ریگ مکلف هستند بر اساس مصوبه شورای آموزش و پرورش شهرستان با تولیدکنندگان پوشاک در سطح شهرستان نهایت همکاری را داشته باشند.

وی تصریح کرد: این تولیدکنندگان نیاز به حمایت دارند و باید این خریدها در داخل شهرستان انجام شود تا باعث چرخش چرخ تولید این کارگاه‌ها و توسعه آنها و رونق تولید شود.

فرماندار گناوه اظهار داشت: قابل قبول نیست محصولاتی که در داخل شهرستان تولید می‌شود از خارج از شهرستان خرید شود و باید با کمک و خرید تولیدات و محصولات این تولیدکنندگان از آنها حمایت و به رونق تولید کمک کرد.

کد خبر 4624139

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه واحد های تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۲۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سعیدی پور با تاکید بر عزم راسخ نهضت مدرسه سازی در خوزستان، گفت: عمل به فرامین مقام معظم رهبری باهدف انتشار امید آفرینی و عدالت آموزشی در نظام تعلیم و تربیت راهبرد اصلی ما در اداره کل نوسازی مدارس است.   وی با بیان اینکه خدمت به آینده سازان کشور از افتخارات ما در اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان است، افزود: خداوند را شاکریم که در سال گذشته با همت و مدیریت جهادی و جذب مشارکت خیرین مدرسه ساز، توانستیم ۷۰۰کلاس درس را تحویل دانش آموزان خوزستانی دهیم.   سعیدی پور ادامه داد: تجهیز مدارس استان یکی از وظایف و تکالیف اساسی است که ما در این اداره کل پیگیری می‌کنیم. بالاخص توزیع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی که براساس شاخص‌هایی ازجمله؛ اعتبارات استانی تخصیص یافته هر شهرستان،  تعداد کلاس تحویلی هر شهرستان، اقیلم آب و هوایی هر شهرستان، نیاز سنجی اعلام شده از سوی مدیران آموزش و پرورش هر منطقه، مصوبات تعیین شده سفر‌های مقامات استانی و کشوری به هر شهرستان  از جمله سفر ریاست جمهوری، وزیر آموزش و پرورش، ریاست سازمان نوسازی کشور و استاندار انجام می‌شود.   مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به تحویل ۳۸۹ دستگاه کولر در یکسال اخیر به ۵ شهرستان، اضافه کرد: از این تعداد، ۱۰۶ کولر در رامهرمز، ۸۲ دستگاه در باغملک، ۷۵ دستگاه در بهبهان، ۷۰ دستگاه در شوش و ۵۶ دستگاه در مسجدسلیمان توزیع شد.   وی می‌گوید: ما در استان خوزستان به واسطه اقلیم آب و هوایی متنوع، در حوزه توزیع تجهیزات (سرمایشی و گرمایشی) با رعایت عدالت از برنامه ریزی منجسمی بهره‌مند هستیم.   سعیدی پور در پایان یادآور شد: وظیفه ما ایجاد بستر مناسب برای ارتقای کیفیت آموزش و‌پرورش و عدالت آموزشی در مناطق محروم و کم برخوردار  در استان خوزستان است؛ و برای رسیدن به این اهداف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ ها
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ها