Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینستاگرام از جمله اپلیکیشن‌های کاربردی محسوب می‌شود که برای کاربران ایرانی محبوبیت فراوان دارد و البته این شبکه اجتماعی اجازه انتشار ویدئوهای کمتر از یک دقیقه را برای کاربران فراهم می‌کند. اما اگر ویدئوی شما بیش از یک دقیقه باشد چه باید کرد؟ میثم لطفی خبرنگار

در به‌روزرسانی‌های جدید اینستاگرام قابلیتی با نام «مولتی فوتو» در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که به کمک آن می‌توانید چند عکس یا چند تصویر ویدئویی که طول هر کدام از آنها حداکثر یک دقیقه است را در کنار یکدیگر منتشر کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این کار باید ویدئوهای مورد نظر خود را به کلیپ‌های یک دقیقه‌ای تبدیل کنید تا به‌عنوان مثال یک ویدئوی 4 دقیقه‌ای در چهار بخش مجزا پشت سرهم منتشر شود.
البته توجه داشته باشید که برای برش ویدئوها و تبدیل آنها به فایل‌های یک دقیقه‌ای نیاز به اپلیکیشن مجزا نخواهید داشت و درعوض می‌توانید از ابزار TRIM اینستاگرام استفاده کنید. این ابزار به شما امکان می‌دهد براحتی یک فایل ویدئویی را برش بزنید و آن را برای انتشار عمومی روی صفحه اختصاصی خود آماده کنید.
روش دیگری که اینستاگرام در نسخه‌های اخیر خود در اختیار کاربران قرار داده است IGTV نام دارد که یک سرویس مجزا در این شبکه اجتماعی محسوب می‌شود. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تصویر ویدئویی مورد نظر خود را که طول بیشتر از یک دقیقه دارد بدون برش دادن، به‌صورت یکپارچه منتشر کنید. البته زمانی که ویدئوها از این طریق منتشر می‌شوند تنها یک دقیقه اول آن برای مخاطبان به نمایش درمی‌آید و سپس در قسمت پایانی تصویر ویدئویی یک کلید ویژه برای کاربر ظاهر می‌شود تا با کلیک کردن روی آن ادامه تصویر ویدئویی را در یک صفحه مجزا مشاهده کند.
روش کاربردی دیگر در این زمینه انتشار تصاویر ویدئویی زنده و مستقیم است که اینستاگرام به کاربران خود امکان می‌دهد این ویدئوها را با طول بیشتر از یک دقیقه منتشر کنند که البته این ویدئوها در بخش «استوری» به اشتراک گذاشته می‌شوند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟

پیج ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی به دلیل انتشار محتوای مجرمانه توسط مقام قضایی بسته شد.

منبع: چندثانیه

دیگر خبرها

  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • ویدئویی پربازدید از اجرای ترانه «تو محشری» امید در صداتو
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • ویدئویی جدید از حمله تنبیهی ایران به اسرائیل و عبور پرتابه‌های ایران از فراز دیوار ندبه + فیلم
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • کشته طرح عفاف و حجاب ضدانقلاب شفا گرفت+ فیلم
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • ویدئویی جذاب از پهپادهای خودکار انتحاری اوکراین که دوست و دشمن را تشخیص می دهند