Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد ملاشاهی در تشریح این خبر اظهار کرد: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از ورود محموله موادمخدر به عمق کشور آگاه شدند و بلافاصله با هوشیاری کامل به اجرای کمین و تشدید پوشش منطقه پرداختند.

وی اظهارداشت: سوداگران مرگ که قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله موادمخدر را وارد کشور نمایند با هوشیاری مرزداران در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند مرزداران  طی این عملیات موفق شدند ضمن توقیف دو دستگاه خودرو و دستگیری یک نفر قاچاقچی مقدار 286 کیلو و 200گرم انواع مواد مخدر را کشف نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: مرزداران هنگ مرزی زابل نیز طی عملیاتی جداگانه توانستند ضمن دستگیری یک نفر قاچاقچی مقدار 174کیلو و 500 گرم مواد مخدر را کشف کنند. 

ملاشاهی در پایان از همکاری مردم شریف این استان با مرزبانی تشکر کرد و تصریح کرد: خادمان مردم در مجموعه نیروی انتظامی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا مردم شریف ایران در امنیت باشند و این مهم بدون همکاری مردم امکان پذیر نیست.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پوشش سیستان و بلوچستان مرگ مواد مخدر نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد

سرهنگ مجید یگانه پور در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی در زمینه خرید، فروش و توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کنند، بلافاصله این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی، ۴ نفر را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند، افزود: در روند رسیدگی به این پرونده یک دستگاه خودروی ۴۰۵ نیز توقیف که در بازرسی از آن ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با بیان اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و انتظار می‌رود تا شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6088271

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه