Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارداد ساخت واحد تصفیه نفت کوره پالایشگاه اصفهان به ارزش حدود ۶۰۰ میلیون یورو، بین این پالایشگاه و شرکت ایرانی نارگان امضا شد.

به گزارش ایمنا به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، علیرضا صادق‌آبادی، معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش، با ابراز خرسندی از اینکه در سال رونق تولید این قرارداد بین دو شرکت ایرانی و با بهره‌گیری از توانمندی‌های داخلی امضا شد، اظهار کرد: تصفیه و کاهش نفت کوره و تبدیل آن به فرآورده‌های با ارزش‌تر، یکی از اولویت‌های برنامه‌ریزی شده شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی است که امیدواریم قرارداد پالایشگاه اصفهان فتح بابی برای اجرای این پروژه در دیگر پالایشگاه‌های کشور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پروژه کاهش نفت کوره در پالایشگاه آبادان در فازهای دوم و چهارم آن در حال اجراست، افزود: امیدواریم پالایشگاه‌های تهران، تبریز و بندرعباس که حجم قابل توجهی نفت کوره تولید می‌کنند، بتوانند چنین پروژه‌ای را دنبال کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران تاکید کرد: امیدواریم واحدهای پائین دستی آن به دنبال اجرای این پروژه، امسال در پالایشگاه اصفهان آغاز شود.

در ادامه مرتضی ابراهیمی، مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان با اشاره به اینکه این پالایشگاه سه فرآورده اصلی نفت کوره، بنزین ‌و نفت ‌گاز با استاندارد یورو چهار تولید می‌کند، گفت: برای واحد تصفیه نفت کوره پیش‌تر قراردادی با یک شرکت خارجی امضا شده بود که با آغاز تحریم‌ها علیه کشور، این شرکت خارجی کنار رفت. بر این اساس مناقصه‌ای برگزار شد که شرکت ایرانی «نارگان» برنده شد.

وی ارزش پروژه را حدود ۶۰۰ میلیون یورو عنوان و اظهار کرد: همه تلاش ما این است که از شرکت ایرانی با امکانات ایرانی و با استفاده از منابع داخلی این پروژه را به ثمر برسانیم.

فریدون کیهانی، مدیرعامل شرکت نارگان به عنوان مجری این پروژه نیز با ابراز خرسندی از اینکه به توانایی‌هایی شرکت‌های داخلی توجه شده است، مدت اجرای این قرارداد را ۳۶ ماه اعلام کرد و گفت: امیدواریم با توجه به شرایط دشوار تحریم بتوانیم در اجرای این پروژه موفق شویم.

بر اساس این گزارش، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در این پروژه مدیریت و نظارت طرح را به‌عهده خواهد داشت.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پالايشگاه اصفهان شرکت پخش فرآورده های نفتی اصفهان شرکت پخش فراورده های نفتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید

امید بی‌نظیر قائم مقام مدیرعامل شرکت خودروسازی اسنا در حاشیه تحویل ۲۲ دستگاه اتوبوس درون شهری به شهرداری تهران گفت: شرکت اسنا از معدود تولید کنندگان اتوبوس‌های شهری است که نسبت به اجرای تعهدات خود در موعد مقرر جدیت دارد. وی در همین رابطه یادآور شد، تحویل 22 دستگاه اتوبوس به دلیل مجوزهای حمل و نقلی بوده و روند تحویل در هفته‌ها و ماههای آتی ادامه دارد.

بی‌نظیر در خصوص برنامه شرکت برای انعقاد قرار داد با دیگر شهرها گفت: با تعداد شهرداری‌های شهرهای بزرگ برای تامین و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی وارد مذاکره و امضا تفاهمنامه و حتی عقد قرارداد شده‌ایم و همواره توانسته‌ایم بموقع به تعهدات خود عمل کنیم.
تبریز و اصفهان و تهران از جمله‌ کلانشهرهایی که با قرارداد بسته و طبق قرارداد اتوبوس تحویل داده شده است. با کلانشهرهای دیگر هم تفاهمنامه و‌مذاکرات داشته  که امیدواریم تبدیل به قراردادهای اجرایی شود.

وی گفت: شرکت اسنا آمادگی دارد اتوبوس‌های تک کابین 12 متری، اتوبوس دو کابین BRT و تک کابین برقی مورد نیاز شهرداری‌ها را تامین کند و به سرعت نیاز فوری شهرداری‌ها را برطرف کند.

به گفته قائم مقام مدیرعامل شرکت اسنا، اتوبوس‌های 12 متری از سال گذشته بعد از تبریز تحویل کلانشهر تهران شده و این روند در خصوص شهرداری‌های اصفهان و تهران ادامه خواهد داشت. اتوبوس‌های BRT اسنا از سالیان گذشته همواره به مردم شهرهای تبریز، اصفهان و تهران خدمات ارائه می‌دهند و شهروندان این کلانشهرها علیرغم گذشته سالیان طولانی بکارگیری و فعالیت رضایت دارند.

بی‌نظیر در خصوص قرارداد این شرکت با شهرداری اصفهان گفت: قرارداد نسل جدید اتوبوسهای دوکابین BRT تولیدی اسنا نیز با شهرداری اصفهان امضا شده و تا پایان اردیبهشت بخشی از این قرارداد به شهرداری اصفهان تحویل داده می‌شود.

شرکت اسنا مدرن‌ترین و با امکانات‌ترین انواع اتوبوس ۱۲ و ۱۸ متری را تولید می‌کند. محصولات این شرکت از امکاناتی نظیر سیستم تهویه هوا، امکانات ویژه افراد کم‌توان و سالمند و فناوری‌های پیشرفته ایمنی از مسافران برخوردار بوده و با اتکا به توان مهندسان و کارگران ایرانی طراحی و تولید شده‌اند. 
تمامی صندلی‌های این اتوبوس‌ها پورت اختصاصی شارژ USB دارند و مسافران تا رسیدن به مقصد می‌توانند تلفن خود را نیز شارژ کنند. همچنین در اتوبوس‌ها از سیستم شبیه‌ساز سه بعدی همه جانبه برای حفظ ایمنی در مسیرهای پرتردد استفاده شده است. زیبایی ظاهری اتوبوسهای اسنا و رنگ‌های متنوع باعث زیبایی دکوراسیون شهری و مورد توجه هموطنان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • در سال گذشته ۳ میلیارد دلار واردات بنزین داشتیم / تا دو سال آینده در همه حوزه‌های بحران خواهیم داشت
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • واردات ۳ میلیارد دلار بنزین در سال گذشته
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • ریشه ناترازی بنزین در مصرف بی‌رویه است
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید