Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@02:56:15 GMT

جشنواره باجه‌ های روستائی پست بانک برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۳۳۵۴

جشنواره باجه‌ های روستائی پست بانک برگزار شد

پول‌نیوز - سیدحسین ابطحی رئیس اداره کل بانکداری خرد و امور باجه‌های پست بانک ایران در گفتگوئی اعلام کرد: به منظور تقدیر از مسئولان باجه‌های برتر و همچنین تشریح اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های بانک و ارزشیابی و ارتقاء کمی و کیفی باجه‌های بانکی روستائی از ابتدای سال جاری تاکنون جشنواره باجه های روستائی در 33 روستای منتخب کشور برگزار و مورد استقبال مسئولان سازمان ها و دستگاه های اجرائی و کارگزاران باجه ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، ابطحی ضمن اعلام این خبر گفت: پس از اخذ مجوز برگزاری جشنواره باجه های بانکی روستائی در 110 روستای منتخب کشور، طرح برگزاری آن تدوین و اعتبار لازم نیز تخصیص و به تمامی استان‌ها ابلاغ و نسبت به برگزاری آن اقدام شد.

ابطحی تصیرح کرد: این جشنواره با حضور پرشور کارگزاران باجه‌های روستائی، مسئولان عالی‌رتبه اجرائی دهستان‌ها، بخش‌ها و شهرستان‌ها، با شعار «پست بانک ایران، پایگاه اقتصادی روستا برای رونق اقتصادی» تا پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری در 33 نقطه‌ روستائی کشور به ویژه در روستائی تاریخی و با قابلیت های گردشگری و بوم گردی برگزار شد.

رئیس اداره کل بانکداری خرد و امور باجه‌ها اضافه کرد: این جشنواره تاکنون در روستاهای تاریخی واقع در استان‌های یزد، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، اصفهان، خراسان جنوبی، بوشهر، مازندران، گیلان، آذربایجان غربی، البرز، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، کرمان، کردستان، اردبیل و همدان برای باجه‌های تابعه برگزار و ادامه برگزاری این جشنواره‌ها پس از ماه مبارک رمضان خواهد بود.

ابطحی تأکید کرد: بر اساس گزارشات واصله از استان‌های برگزار کننده، جشنواره‌های باجه‌های روستائی مورد استقبال بسیار خوبی از سوی کارگزاران، مسئولان استانی و همچنین اهالی روستاها قرارگرفته که ضمن معرفی پست بانک ایران و نقش و جایگاه آن در بین مناطق روستائی به مدیران اجرائی فعال در حوزه های روستائی، گزارش‌هائی از این جشنواره‌ها در بخش های خبری مراکز صداوسیمای استان ها پخش شد.

وی درپایان ابراز امیدواری نمود که انشاالله شاهد پیامدها و نتایج مثبتی در عملکرد باجه‌ها و توسعه رونق اقتصادی به ویژه در مناطق روستائی خواهیم بود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پست بانک جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر سعید ابیت اظهار کرد: همزمان با آئین سنتی طلب باران و پنجاه به در دومین جشنواره روستایی و عشایری در این استان قزوین دایر می‌شود.

وی افزود: با برنامه ریزی و هماهنگی‌های انجام شده عشایر این استان در این جشنواره با برپایی سیاه و سفید چادر حضور فعال خواهند داشت.

وی اظهار داشت: عشایر از طوایف، ایلات و مناطق مختلف استان با عرضه محصولات لبنی، گیاهان دارویی، صنایع دستی، پخت نان و آش‌های محلی توانمندی‌های خود را بعنوان جامعه مولد به معرض نمایش خواهند گذاشت.

ابیت یادآور شد: این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت امسال در محل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین از ساعت ۱۵ الی ۲۱ همراه با بازی‌های محلی و بومی اقوام ایرانی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6097703

دیگر خبرها

  • جشنواره فرهنگی گل بابونه در شهر پول برگزار می شود
  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار میشود+شرایط
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج