Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گنبدکاووس - ايرنا - معاون عمران و توسعه شهري وزير کشور اعلام کرد که از ابتداي شکل گيري دهياري ها تاالان مجموعا 200 هزار ميليارد ريال به آنان کمک شده که 150 هزار ميليارد ريال آن فقط در دولت هاي يازدهم و دوازدهم بوده است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، مهدي جمالي نژاد روز پنجشنبه در حاشيه آغاز عمليات اجرايي سالن ورزشي روستاي گدم آباد گنبدکاووس به خبرنگاران گفت: تمام تلاش اين معاونت، توزيع عادلانه اعتبارات براي توسعه روستاها و شهرها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: براساس تبصره 2 ماده 39 قانون ماليات بر ارزش افزوده (سوخت) که از سال گذشته اجراي آن آغاز شده، تنها از اين محل دو هزار ميليارد ريال به روستاها و شهرهاي کوچک کمک مالي شد.
جمالي نژاد اضافه کرد: روند اجراي اين تبصره قانوني امسال با قوت بيشتري پيگيري و اجرا مي شود بطوريکه در فروردين مبلغ دو هزار ميليارد ريال و براي ارديبهشت نيز مبلغ سه هزار ميليارد ريال براساس شاخص جمعيت بين روستاها و شهرها توزيع شده است.
به گزارش ايرنا، دراين مراسم که محمد اميد معاون توسعه روستايي و مناطق محروم کشور به همراه ميرمحمد غراوي سرپرست استانداري گلستان نيز حضور داشتند، عبدالقدير کريمي فرماندار ويژه گنبدکاووس نيز در سخناني بر لزوم تسريع در ساخت سالن ورزشي گدم آباد با تخصيص بموقع اعتبارات تاکيد کرد و گفت: بخشي از موفقيت هاي ورزش اين شهرستان توسط جوانان اين روستا از جمله `بهمن سالمي و رحمان رئوفي` دو ملي پوش واليبال ساحلي کشور به دست آمده است.
به گزارش ايرنا، معاون توسعه منابع و پشتيباني اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان نيز دراين مراسم گفت: سالن ورزشي روستاي گدم آباد در زمين اهدايي برادران `عبدالحميد و عبدالمجيد يلمه` به مساحت دو هزار مترمربع با زيربناي 980 متر در اندازه 24 در 36 و با 120 متر مربع سرويس بهداشتي و فضاي اداري، احداث مي شود.
قاسم برزميني افزود: اعتبار مورد نياز اين پروژه حدود 25 ميليارد ريال است که چهار ميليارد ريال آن در اعتبارات سال 97 و از محل اعتبارات معاونت توسعه روستايي مناطق محروم کشور تامين شده و براي امسال نيز مبلغ هفت ميليارد ريال از اعتبارات استاني پيش بيني شده است.
گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعيت درشرق استان گلستان واقع است و روستاي گدم آباد از توابع بخش مرکزي آن حدود 9 هزار نفر جمعيت دارد.
/3039/1860
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو

شهرام محسنی مدیرکل روابط عمومی تعزیرات حکومتی گفت : پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه‌ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

طبق اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید