Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  سردار غلامعلی ابوحمزه در بازدید استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کرمان از اردوگاه درمان، کار و صیانت از معتادان ماده 16  اظهار داشت: از خدا می خواهیم ما را ادامه دهنده راه شهدا قرار دهد و در ایام باقی مانده ماه رمضان توفیق بندگی را داشته باشیم.

وی  افزود : یکی از نکات محوری که دشمنان اسلام در دستور کار خود دارند شبیه‌خون و غارت فرهنگی است و دشمن تهاجم گسترده‌ای در فساد اخلاقی و فساد فکری آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان با اشاره به اینکه محور فساد اخلاقی دشمن بحث اعتیاد و مواد مخدر است که خانواده‌ها را درگیر می‌کند افزود: برای اینکه بتوانیم در این مقابله با دشمن موفق شویم به کمک دولت آمدیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند کمک به دولت کمک به مردم است و سپاه آماده هرگونه همکاری با دولت در این راه است گفت: بارها اعلام کردیم که سپاه ثارالله استان کرمان برای خدمت به مردم آماده همکاری با دستگاه‌های اجرایی استان است.

ابوحمزه بیان کرد: با توجه به نیاز استان تصمیم به ایجاد اردوگاه کار و صیانت از معتادان در دستور کار قرار گرفت و جلسات متعددی تشکیل و پیشنهادات لازم در این رابطه دریافت شد.

وی با اشاره به اینکه سپاه ثارالله استان کرمان داوطلبانه این کار را پذیرفته است و در سطح کشور فقط چند استان پای کار آمدند عنوان کرد: در کرمان ایجاد کمپ ماده 16 یک ضرورت بود و در شورای تامین استان نیز این مسئله مطرح شده بود.

فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان با بیان اینکه اردوگاه ترک ماده 16 در جاده اختیارآباد در محلی که قبلا اردوگاه آموزش نظامی بوده ایجاد شده است گفت: این مکان دارای سالن ورزشی است.

وی با اشاره به اینکه با بررسی‌های انجام شد و آسیب‌شناسی‌های صورت گرفته در این حوزه مشخص شد معتادان بعد از ترک و خروج از کمپ برگشت به اعتیاد دارند بیان کرد: در این اردوگاه در کنار کار درمان معتادان، بحث مهارت‌آموزی و حرفه‌آموزی آنها پیگیری می‌شود تا به اشتغال آنها منجر شود.

ابوحمزه با بیان اینکه مجموعه بسیج سازندگی سپاه نیز پای کار است گفت: کارگاه کوچک خانوادگی برای خانواده‌های آنها نیز ایجاد می‌شود تا با درآمدزایی مشکلات آنها برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که وجود داشت عدم به‌کارگیری این افراد در مشاغل بود و با اینگونه اشتغالی که تعریف شده می‌شود می‌توان مشکل کار آنها را برطرف کرد افزود: حدود 440 کمپ خصوصی و دولتی ترک اعتیاد در سطح استان وجود دارد.

 

تسنیم

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد

  فاطمی استانداریزد در آیین تجلیل از خانواده‌ی شهدای فرهنگی استان یزد، ضمن گرامیداشت هفته مقام معلم گفت: بعد از خانواده نهادی مهمتر از تعلیم و تربیت وجود ندارد و این دو برای پیشرفت، عمران و آبادانی کشور همچون دو بال هستند.

وی افزود: جایگاه معلمی یک جایگاه والایی است و در هفته معلم کل جامعه باید در برابر زحمات فرهنگیان تعظیم کنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این مراسم، گفت: با هماهنگی با آموزش و پرورش استان یزد، بحث دیدار از همه مدارس و معلمان در استان در قالب ۷۰۰ گروه در دستور کار سپاه الغدیر استان یزد قرار گرفته است.

سردار زارع کمالی افزود:همچنین تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی از دیگر برنامه‌های سپاه الغدیر در استان یزد است.

 مراسم تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی استان یزد، به همت سپاه الغدیر استان یزد و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد برگزار شد. 
از ۹ تا ۱۵ اردیبهشت ماه هفته بزرگداشت مقام معلم نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ۱۶ هزار تخت بیمارستاتی در دولت سیزدهم
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • نقش زنان در معنابخشی به زندگی خانوادگی و اجتماعی
  • اعلام عوامل کاهش سرقت در کرمان