Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@00:09:02 GMT

آرسنال: نمی‌توانستیم به رمزی دستمزد نجومی بدهیم

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۳۷۵۳

آرسنال: نمی‌توانستیم به رمزی دستمزد نجومی بدهیم

باشگاه آرسنال می‌گوید به این دلیل با آرون رمزی قراردادی جدید امضا نکرده چون نگران بوده موافقت با دستمزد مورد نظر او به اختلاف و دودستگی در رختکن این تیم دامن بزند.

به گزارش "ورزش سه"، رائول سانلهی، مدیر ورزشی باشگاه آرسنال می‌گوید این باشگاه به این دلیل تصمیم گرفته به آرون رمزی قراردادی جدید پیشنهاد ندهد چون نگران بوده موافقت با دستمزد مورد نظر او برای نظم تیمی آرسنال مضر باشد و به اختلاف و دودستگی در رختکن توپچی‌ها دامن بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رمزی روز اول جولای به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس می‌پیوندد و بعضی گزارشها حاکی است در این تیم ایتالیایی هر هفته 400هزار پوند دستمزد خواهد گرفت.

 

 

سانلهی، مدیر ورزشی باشگاه آرسنال می‌گوید پیشنهاد دستمزدهایی در حد و اندازه پیشنهادهای عجیب و غریبی که رمزی از باشگاه‌های دیگر دریافت کرده بوده برای آرسنال کار غیرمسئولانه‌ای به حساب می‌آمده. و به همین علت با اینکه آرون رمزی شخصاً مایل بوده به ماندن در امیریتس ادامه دهد ولی آرسنال به او قرارداد جدیدی پیشنهاد نداده است.

 

سانلهی بدون اسم بردن از یک باشگاه می‌گوید در باشگاه دیگری اختلاف دستمزد بازیکنان تیم به اختلاف و دودستگی دامن زده و منافع باشگاه را به خطر انداخته. مدیر ورزشی آرسنال در این باره گفت:" من این شرایط را در باشگاه‌های دیگر دیده‌ام و باید بگویم یکی از مهمترین چیزها به نظرم این است که در یک باشگاه بین بازیکنان از نظر دستمزد اختلاف زیادی وجود نداشته باشد و اختلافی هم که هست منطقی باشد".

 

 

مدیر ورزشی آرسنال در ادامه گفت:" به خاطر شرایطی که ما داشتیم و اینکه قرارداد آرون را به موقع تمدید نکرده بودیم، باشگاه‌های دیگر از راه رسیده بودند و به او چنان پیشنهادهایی می‌دادند که برای ما غیر قابل تصور بود و رقابت باشگاه‌ها برای جذب او باعث شده بود دستمزدش بالاتر و بالاتر برود".

 

آرسنال آرون رمزی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال آرون رمزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهرنگ میزبان همایش صلح یاران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دادستان عمومی و انقلاب کوهرنگ گفت: صلح یاران ریش سفیدان و معتمدان هر منطقه هستند که نقش میانجی گری در حل دعاوی دارند.
رئیسی افزود: کاهش جمعیت کیفری به ویژه جلوگیری از ورود زندانیان جرائم غیر عمد و مالی به زندان، از برنامه های اولویت دار قوه قضاییه در سال‌های اخیر بوده که با روش‌های مختلف دنبال شده است.
وی گفت: صلح یاران ظرفیت‌های مردمی و افتخاری هستند که با مهارت‌های تجربی یا علمی در حل و فصل پرونده‌های قضایی، به دادگستری و شورا‌های حل اختلاف کمک می‌کنند.
رئیسی افزود: وجود صلح یاران در کنار شورای حل اختلاف در صلح و سازش اثربخش خواهد بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی ؛ شایعه یا واقعیت
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • واکنش تهیه کننده نون خ به دستمزد نجومی سعید آقاخانی
  • سعید آقاخانی دستمزد نجومی گرفته؟ | واکنش تهیه کننده نون خ | او در تیم نویسندگان، کارگردانی و بازیگری است و برای ...
  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی واقعیت دارد؟
  • مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است
  • فیلم تیراندازی شبانه در خیابان‌های زاهدان بر سر یک اختلاف!
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • کوهرنگ میزبان همایش صلح یاران
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان