Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@06:03:59 GMT

فوتبال جهان| انتشار جزییات قرارداد کونته با اینتر

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۳۹۳۰

فوتبال جهان| انتشار جزییات قرارداد کونته با اینتر

فوتبال جهان- رسانه‌های ایتالیایی از جزییات توافق نهایی آنتونیو کونته با باشگاه اینتر رونمایی کردند. ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرمربیگری آنتونیو کونته در اینتر از آغاز فصل آینده قطعی به نظر می‌رسد و طبق ادعای رسانه‌های مطرح ایتالیایی، سرمربی پیشین تیم‌های یوونتوس و چلسی را باید جانشین لوچانو اسپالتی در نراتزوری دانست و او با مدیران باشگاه اینتر به توافق نهایی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» و «اسپورت ایتالیا» به همراه دو نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» و «رپابلیکا» همگی مدعی شدند که کونته با قراردادی سه ساله و با دستمزدی در حدود 10 میلیون یورو در سال، هدایت نراتزوی را برعهده خواهد گرفت و تنها امضای رسمی این قرارداد باقی مانده است.

 طبق این گزارش‌ها، حتی اگر اینتر نتواند سهمیه حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، کونته هدایت آبی‌وسیاه پوشان شهر میلان را برعهده خواهد گرفت. این بدین معناست که بازی با امپولی در هفته پایانی سری A، آخرین بازی خواهد بود که اسپالتی روی نیمکت اینتر می‌نشیند.

تکلیف جنگ حقوقی کونته و چلسی مشخص شد/ دادگاه به سود مرد ایتالیایی رأی داد

کونته که در پایان فصل 18-2017 از سمت سرمربیگری چلسی اخراج شد تا کنون هدایت تیمی را برعهده نگرفته است. سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا اخیراً حتی زمزمه‌های بازگشتش به یوونتوس به جای ماسیمیلیانو آلگری هم مطرح شد، اما با خبری که رسانه‌های معتبر ایتالیا داده‌اند به نظر تنها گزینه او اینتر است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اینترمیلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترمیلان اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا

باشگاه لیورپول برای انتخاب جانشین کلوپ به سراغ سرمربی مشهور ایتالیایی رفت.

به گزارش مشرق، یورگن کلوپ سرمربی محبوب و موفق قرمزهای آنفیلد چندی پیش در گفت‌وگو با رسانه باشگاه لیورپول اعلام کرد که بعد از ۸ سال سرانجام در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

بعد از اعلام این خبر مدیران باشگاه انگلیسی به دنبال جانشین این مربی موفق آلمانی بودند و از همین رو گمانه‌زنی‌ها در خصوص سرمربی جدید لیورپول آغاز شد و البته حواشی مختلفی به همراه داشت.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند که سران لیورپول علاقه‌مند به جذب سیمئونه اینزاگی سرمربی ایتالیایی اینترمیلان هستند و مذاکرات خود را برای جذب این مربی آغاز کردند. هرچند فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی اعلام کرد، این مربی به قرارداد خود با نراتزوری پایبند خواهد بود و قصد جدایی ندارد با این وجود مدیران لیورپول همچنان به دنبال جذب او هستند.

از طرفی نیز استیون ژانگ، مالک باشگاه اینترمیلان در واکنش به این خبر در گفت‌وگو با اسکای گفت: شک نکنید اینزاگی در اینتر می‌ماند و با ما همکاری خواهد کرد. او سرمربی بزرگ و فوق‌العاده‌ای است و در پروژه ما نفر اول برای موفقیت‌های اینتر است و ما او را به هیچ وجه از دست نخواهیم داد.

گفتنی است اینتر شب گذشته با شکست رقیب سنتی خود یعنی آث میلان موفق شد برای بیستمین بار فاتح اسکودتو (سری آ ایتالیا) شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • گزارش: شش سر افعی بی‌رحم در سری آ!
  • اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا ؛ پیروزی افعی‌ها برابر رقیب سنتی