Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عبادی با بیان اینکه فرهنگ خبیث غرب از هیچ جنایتی ابا ندارد، گفت: جنایت های آخرالزمان توسط فرهنگ خبیث غرب انجام می شود و متاسفانه در داخل هم برخی افراد به دنبال این فرهنگ هستند و امیدواریم خداوند این افراد را از خواب گران غفلت بیدار کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» شامگاه (چهارشنبه 1 خرداد) در نشست شب خاطره دفاع مقدس ویژه سوم خرداد اظهار داشت: حکمت خداوند در مورد خلقت انسان به یک چیز تعلق گرفته است و رمز خلقت انسان قابل گفتن نیست و باید آن را بیابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خداوند متعال همه موجودات را برای انسان ساخته است، افزود: حیف است که انسان مال پرست، شهرت پرست و یا پول پرست باشد به این دلیل که این موضوعات برای انسان خلق شده است نه اینکه انسان در اختیار آن ها قرار بگیرد.

 

وی با بیان اینکه ملک در عالم قدس قرار دارد و اهل معصیت نیست، ادامه داد: اما ملک یک نقصی دارد و این است که از نعمت عشق برخوردار نیست و به همین دلیل خداوند متعال انسان را آفرید و عشق را در وجودش نهادینه کرد.

 

آیت الله عبادی با توجه به اینکه انسان کامیاب انسانی است که در راه عشق به خداوند پیروز شود، گفت: محال است که انسان بتواند دو محبت داشته باشد و نوع خلقت انسان به گونه ای است که تنها یک هدف و یک محبت می تواند داشته باشد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: درست است که انسان به صدها چیز علاقه دارد اما تشخیص مهم ترین آن برای انسان سخت است و نمی دانیم کدام علاقه و هدف اصلی است و در محبت های عرضی محال است که انسان چندین محبت را در دل خود جای دهد.

 

وی با بیان اینکه انسان در شرایط خاص می تواند منبع محبت اصلی یعنی خداوند را پیدا کند، گفت: خداوند متعال به انسان دو دل در یک سینه نداده است و آن دل تنها جایگاه یک عشق و محبت ایت و لاغیر.

 

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه انسان باید برای تحکیم ایمان و معرفت از طریق عقل اقدام به خودسازی کند، ادامه داد: اگر این کار را انجام دهد قلبش خانه ای مقدس برای حضور خداوند است و در لحظه آزمایش اگر خداوند را رها کنیم به دنبال جنایت، خیانت، پول و دشمن رفته ایم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در لحظه آزمایش مشخص می شود که هر کس چند مرده حلاج است و گاهی می بینیم برخی افراد ظاهر خوبی ندارند اما در لحظه آزمایش به حمایت از حق می پردازند و این نمونه ها در تاریخ کم نداریم.

 

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال ما را برای خودش نگه دارد، افزود: امیدواریم خداوند متعال ما را از شر خودمان، نفسمان و پلیدی های موجود در این دنیای مادی حفظ کند.

 

آیت الله عبادی در پایان گفت: مشاهده می کنید که جنایت های آخرالزمان که توسط فرهنگ خبیث غرب انجام می شود و کارش کشتن انسان ها است و رحم و حد و مرزی ندارد و متاسفانه در داخل هم برخی افراد به دنبال این فرهنگ خبیث هستند و امیدواریم خداوند همه ما را از خواب گران غفلت بیدار کند.

 

گفتنی است که خراسان جنوبی 73شهید مرتبط با عملیات دفاع مقدس عملیات آزادسازی خرمشهر تقدیم به راه خدا و جمهوری اسلامی کرده است.

 

 

 

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان جشن روزه اولی ها مجلس کانون های مساجد مسجد خراسان جنوبي روزه اولی ها ماه مبارک رمضان دختران روزه اولی خبرگزاری شبستان شب خاطره دفاع مقدس نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس امام خمینی درگذشت

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

ایشان در تاریخ ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کردند.

منبع: جماران

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • استفاده از روش‌های نوین برای به نتیجه رسیدن کارهای فرهنگی
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • عروس امام خمینی درگذشت
  • خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد
  • نمادی از فرهنگ پهلوانی در «پهلوان و فیل»
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • فرشتگان کاتب؛ حافظ انسان در زمان حیات
  • روحانیت باید توجه به آخرت را به جامعه تزریق کند