Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد پور وخشوری در گفتگو با خبرنگار مهر از آمادگی ناوگان اتوبوسرانی برای خدمات رسانی به شهروندان در شب‌های قدر خبر داد و گفت: بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل و نقل عمومی و به طور متوسط ۱۵۰ نفر از پرسنل این سازمان در شب‌های قدر آماده ارائه خدمات به شهروندان شب زنده دار خواهد بود.

وی اظهار کرد: عوامل اتوبوسرانی در حسینیه امام خمینی (ره)، باغ بهشت، مسجد جامع و باغ موزه دفاع مقدس در لیالی قدر اقدام به جابه‌جایی شهروندان خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان یادآور شد: همچنین در صورت درخواست برای مراکز فرهنگی و مذهبی نیز خدمات رسانی در لیالی قدر انجام خواهد گرفت.

پور وخشوری اضافه کرد: حوزه اجرایی و نظارت و بازرسی و همچنین خودروهای امداد در راستای پشتیبانی فنی و امدادی در این شب‌ها در راستای ارائه سرویس دهی مطلوب به صورت میدانی نظارت خواهند کرد.

کد خبر 4624324

منبع: مهر

کلیدواژه: اتوبوس شب قدر شهرداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند یکشنبه شب در نشست با مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بوشهر اظهار داشت: با تسریع در اجرای پروژه‌های باکیفیت، به عنوان بازوی قوی اجرایی استان جهت توسعه و ارائه خدمات به جامعه هدف تلاش می‌کنیم.

مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بوشهر نیز در این نشست بیان کرد: این آزمایشگاه پیش‌تر توانسته در کنار دستگاه‌های اجرایی در نظارت، کنترل و ارتقا کیفی پروژه‌های عمرانی نقش تأثیرگذاری داشته باشد و در راستای اهداف کلان نظام فنی و اجرایی در افزایش طول عمر مفید و ارتقا کیفی پروژه‌های عمرانی ملی و استانی قدم بردارد.

غلامرضا قاسمی، افزود: آزمایشگاه استان ضمن بهره‌مندی از ۱۰۵ نفر نیروی متخصص فنی و بهره‌گیری از تجهیزات مدرن، منحصربه‌فرد و به‌روز، دارای شش شعبه شهرستانی و ۶۵ آزمایشگاه محلی مستقر در پروژه‌های سطح استان بوده که خدمات فنی و آزمایشگاهی را به دستگاه‌های اجرایی و فعالان بخش خصوصی ارائه می‌دهد و آمادگی دارد در پروژه‌های مختلف با بنیاد مسکن استان همکاری کند.

کد خبر 6091524

دیگر خبرها

  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • مردم از جرائم و قانون‌شکنی‌ها فیلمبرداری کنند
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو
  • کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس؛ متهم دستگیر شد
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم شهروندان در اتوبوس
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است