Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جهانگیر انصاری ظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران، افزود: برنامه حماسه حضور با شرکت اقشار مختلف مردم در مصلاهای نماز جمعه استان برگزار خواهد شد.

انصاری تصریح کرد: در مرکز استان نیز، همایش بزرگ حماسه حضور (سالروز آزاد سازی خرمشهر) با حضور اقشار مختلف در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری با بیان اینکه برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر با عطرافشانی گلزار شهدای استان آغاز شده است، ابراز داشت‌: برگزاری نشست‌ها و برنامه‌های مختلف برای این روز پیش بینی شده است.

انصاری به حضور رزمندگان استان در عملیات بیت المقدس اشاره کرد و اظهار داشت: ۴۳ نفر از فرزندان استان در این عملیات به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

جانشین فرماندهی سپاه فتح استان با تاکید بر نقش رسانه‌ها در تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و دلاوری رزمندگان، عنوان داشت: عملیات‌های غرور آفرین متعددی توسط غیور مردان ایران اسلامی شکل گرفت.

انصاری افزود: در این عملیات‌ها پیروزی‌های ارزشمندی با تکیه برایمان، ایثار، شهادت و توانایی رزمندگان رقم خورد.

وی با بیان جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب با این محتوا که خرمشهرها در پیش است، خاطرنشان کرد: مقابله با جنگ نرم و هجمه‌های فرهنگی دشمنان ضروری بوده و رسانه‌ها رسالت مهمی در این راه بر دوش دارند.

انصاری با اشاره به اهمیت خدمات رسانی به مردم، عنوان داشت: طرح‌های مختلف خدمات رسانی به مردم در حال اجرا بوده و در همین راستا تعدادی از منازل مددجویان در روستاهای استان تکمیل و واگذاری آنها را خواهیم داشت.

کد خبر 4624323

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد سوم خرداد فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر

امام جعفرصادق (ع) ششمین امام ما شیعیان است که به لقب رئیس مذهب شیعه شهرت دارد. امروز شنبه مصادف با سالروز شهادت این امام بزرگوار است به همین مناسبت ویژه برنامه‌های سوگواری و عزاداری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

در شب شهادت این امام بزرگوار، هیئت حضرت علی اصغر (ع) شهر انابد از توابع شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی میزبان عاشقان و عزاداران ائمه اطهار شد و به همین مناسبت مراسم سوگواری برگزار کردند.

تصاویر ارسالی را به تماشا بنشینید.

منبع: مهدی غروی - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم روضه خوانی در لارستان + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه
  • سیاهپوشی حرم امام رضا (ع) به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)